Friday, September 19, 2008

::Yay..It's Friday::

ari nie aku teramat lah bz..ke atas ke bawah..amik kontrak..arrange cek...carik address for Hari Raya card..macam haram aku seboknye...

Jam 10 pagi aku dah ke KLCC beli wang pos..terpakse pinjam kete opismate..kene beli tender dan aku yang bijak lagi pandai nie terlupe bawak MOF cert..jadinye takleh beli tender..after KLCC..straight to Istana Hotel..settlekan 50% payment for buke puasa tis Sunday for one of my boss...adeh..letih berkejaran sebab pinjam kete orang kan..takkan nk lenggang lenggok kot...

Sampai opis..bos pule kate mandatori beli hari ini...arrange itu ini dengan tukang bawak kereta..aku teruskan menaip addresses client..settlekan request yang berbagai dan tepat jam 2.30 tukang bawak kereta pown tiba..aku kelam kabut prepare cert..n kene pulak ke Convention Centre settlekan payment jugak..adehhhh...

ke TH selbourn aku hangin..lembap sungguh kakak yang handle tender itu..taulah puase kak..saye pown puase jugak..tapi keje tetap keje..bos saye tue pembebel orangnye..kang tak sempat kang..berdarah telinge sy nie kang...demm...

di Convention Centre plak terpakse menunggu dorang amik official receipt..hishla..menunggu lagi..seb bek tukang bawak kreta tak bising2...kalo tak jenuh aku..selesai jerk..berdesup kami pulang....hikikhikhikhik

*seronok...

0 comments: