Thursday, September 18, 2008

::Goda::

hari tue...i came across this....

ari tue mase die ckp kekasihku seru best..aku nengok mmg best..So I trust her taste lah kot..So I watch tis Goda series..my first tots was...wah..seperti best...bile aku settle sume five episode...waahhhh...mmg best pown..

sangat soka sama itu dilla syahirah la...best gakler die berlakon...ke sazzy yg sebenarnye membuatkan citer tue best..

tp aku setuju ngan peej...sbb dialog die nampak biase..takde ayat ayat skema yusof haslam...wawawaw..opppsss...

tak sabar aku nk nunggu sambungan citer nie...same gaks ngan kekasihku seru..membuatkan aku tertunggu-tunggu..tp kekasihku seru tue..mmg aku akan tgk kat office jerlah sbb aku penakot...kang susah sume orang kene tenangkan aku yang maha berimaginasi nie.......wwaawaaaw....

skang nie aku nengah nengok Alam's Story...pade aku takdelah best sgt...tp oklah sementare takde yang menarek sgt kat opis nie...walaupun aku keje byk..aku tak tengok sgt..tp aku pasang headphone..wawawawawwaaw

6 comments:

Radin Hairi said...

ko ni keje ke layan cite ha?

ahahaha

Dark @ng3L said...

alah...drpd ko yg suke nengok gambo lucah time opis...

citer aku rate U ok...

missaussie said...

uiks. aie layan cite lucah? x batal posa ke? pahala mesti ilang terus ni. haih. ingatkan insap sudah di bulan posa. cik diella, pandai pulak anda mengular ye? bijak.. bijak..

Dark @ng3L said...

tym..
biaselah die tym...u shud know betterlah kot kan..

sy mmg sungguh pandai mengular..
seb bek ler ade bf yg bijak IT..

Anonymous said...

Goda adalah sebuah drama yang dekat dengan realiti kehidupan kita.

Singgahlah ke blog saya di
http://kedaimagik.blogspot.com/search/label/Goda
untuk membaca ulasan/review/komen saya untuk setiap episod drama GODA

Jgn lupa komen sekali tau...

TQ

Dark @ng3L said...

PakciQue...

sbb tue die consider ok compared to toher malay series....