Tuesday, September 23, 2008

::Saturday::

tak pernah jemu berpoya kekanak nie...agenda seri paduka baginda encik terpakse dibatalkan atas sebab-sebab server down..

aku punye urusan seri paduk baginda...? settle..wawawawaw..kreta ku sudah berada di dalam tangan ku...sungguh gumbira..oohh..sangat rindu sama itu cik myvi montot becha...hikhikhikhikhik...

aku mmg menggelupur pade hari itu sebab encik menjemput aku tak siap lagi..seb bek aku dh mandi..kalo tak mandi agi..lagi ke haru biru kan..wakakakka....bertolak lah kami ke opis hartamas sebab aku ade voucher terpakse ditinggalkan kepada kakak finance yg sibuk membalut hamper...

selepas itu kami ke sunway pyramid..yay...jalan-jalan..aku mencarik essence untuk muke ku yang semaken kronik..alhamdullilah..jumpe jugak di skin food..meneruskan pencuci matean di sane...ade orang sampai bertapa di seksyen penjagaan kreta..punyelah lame..

dalam jam 5 petang sementare menunggu waktu berbuka..kami menuju ke tempat rahsia...untuk agenda rahsia..wakakakka..jgn fikir bukan-bukan..ini bulan puasa..setelah selesai agenda rahsia..sungguh segar terase badan...berjalan lah si kecik dan si besar ke Pancake House..wakakakka..yesza..aku teringin...jadinye..ini lah yang kami santap..

::Makanan Aku::

::Sup Bersama::

::Makanan Dia::


sesungguhnye hari itu hari kelaparan aku..boleh plak setelah selesai..aku order lagi pancake 2 keping..pancake chocolate chip with ice-cream n peanut butter..gambar takde sbb aku kebulur..sape kate pemakanan seseorang tidak boleh berjangket..? boleh ok...i'm a living proof.. sbb sudahnye aku yang habiskan satu keping setengah pancake itu...ah dem...

selepas itu trus pulang ke rumah sebab ular sawa sudah kekenyangan..wakakakkakaka

::Motif tetibe keluar cahaya keimanan::

0 comments: