Thursday, September 11, 2008

::Kronologi Pressie::

apekah hadiah yang diberi..hhmmm...setelah aku pening kepale..mule-mule aku ingat nk beli ini...

selepas rahsia terbongkar dengan encik...Encik kate..kedai kat loyat tue dh tutup..hhmmm...

minggu lepas..aku pening kepale mencarik ini


tp tiada..sampai ade sesi sentap sentap dengan dia..kalo order kat nike tadek size..kat ebay aku malas...

jadinye aku bertungkus lumus dengan encik mencarik ape yg berkenan di hatinya...dan die mau pule yang ini..

tp tiada size..rujuk sini..knape tadek size..carik juge jeket Muhammad Ali *maaf tiada gambar..letey carik tp tak jumpe..jeket pown tarak juge...

selepas meroyan pule di sini...akhirnya jumpa...

apakah dia...ha...tunggu jerlah kalo tuan punye adiah nk berblog..tp..korang aku kejam tak jika aku terbeli ini


wakakakakakka...lariiiiiiiiiiiiiiiiiiii

6 comments:

Radin Hairi said...

naseb xde bear dlm kotak biru~

Dark @ng3L said...

nk ker...sabtu kite gie beli kay...

arkhaios said...

bercitarasa tinggi laa pakwe ko...metrosexual urban hiphop...

Dark @ng3L said...

bAdd..
kate awek artis..
haruslah setanding...

muahahahahahha

missaussie said...

haih. sume stock artis je sekarang, tanak mengalah. aku melantik diri sendiri menjadi pengurus artis la nampaknya. haha. tapi kan diella, aku rasa bear tu sama buncbunc macam si aie sajek. wahahahaha. adakah motif memberi bear buncbunc sebagai kesedaran terhadap beliau?

Dark @ng3L said...

cik tym..
wah..pengurus artis ye..
ebat ebat...

takpe takpe..aie mmg sedar pown kechomelan buncnye itu..
awawawaw