Thursday, September 25, 2008

::KLCC::

isnin lepas aku ke

::KLCC::

agenda..? takde ape pown sebenarnye..menerime pelawaan drpd encik yg mau berbuka..akulah yg gedik nk ke klcc sebenarnye..sbb aku mau makan di food court yg kat atas tue..
nk makan nasik, ikan goreng n kuah masak lemak cili api..wakakaak..gedikkan..

perjalanan bermula bile aku pulang ke rumah untuk menghantar kreta..jalan kaki ke lrt..

letih ok berjalan ke lrt..skali di stesen bandar tasik selatan aku terserempak dengan auntie meri kesayangan encik badd..aku tak prasan die..die yg cuit aku dulu..sampai di stesen putrajaya..my ride oredy waiting for me...

ntah ape ntah konspirasi dorang mengenai game di internet..wawawaw...

pusing2 di klcc sbb aku ade penyakit tamau makan trus time buke..malas nk bersesak-sesak sbb aku alergik orang ramai..boleh mendatangkan marah dan baran...begitu juge dgn peneman aku itu..

::sambil menunggu time nk makan::

dptler aku makan yg diidamkan..sungguh puas okk...puas hati aku mengalahkan orang ngidam...selepas itu hnayelah aktiviti menambah dosa di bulan posa..muakakakka...maaflah ye kepade yang terlibat dlm aktiviti itu..sempat juga bergambaran..

::Tantek kan::

selepas tawaf satu KLCC..i mean literally tawaf from da outside..wakakakka...kami didatangi encik ini

jenuh juge kami mencari die...takkan dh kurus kot sampai kitorang tak nampak..tapi rupenye die tunggu bebetul dpn air yg terpancut..opppsss...

lame gaksler sesi sembang..sesi takutkan aku ngan lipas..bengong mangkuk2 dua orang tue bile dh ketemu..sialan..sesi konspirasi nk curik kamera pelancong la..wakakka..jam 11 lebih menghantar bAdd ke melawati tp aku sampai umah nk dkt kol 1..waawawaw...misteri sungguh...

mlm tue kitorang ade part time job..wat bancian bape banyak kete lalu kat MRR2..wakkkakakaka

::nie ape sesat masuk blog aku plak nie ::

2 comments:

Anonymous said...

Wei Dilla................... dila dgn boypreng ye

Dark @ng3L said...

rizan...
comment reserved...
ngehhehehehe