Tuesday, September 16, 2008

::Kene Tag Lagi::

aku tengah bikin kuih nie..so..sementare tunggu beskot beskot aku tue..bek aku langsaikan hutang ini...

5 tabiat buruk anda time sekolah
  1. aku memang datang lambat..tp kuar awal..sebab melepak ngan bopreng kat bawah sekolah..ujung-ujung nk bell ring brlah die nganto aku ke sekolah..wawawawaw
  2. aku mmg suke mengular..kalo ade klas yg aku tak suke..aku gie jumpe cikgu BM yang paling kamceng ngan aku..ckp aku nk mengular..die suh ler aku kekemas pape yang patut berkenaan kelab kebudayaan..aku naib presiden
  3. suke makan dalam kelas..feveret adalah paru masak cili..wah..beli rm1 atau rm2 kat kantin time rehat..pastu lepas rehat makan...wawawawaw
  4. lepas perhimpunan...tak reti masuk klas..aku dan kawan aku akan tawaf satu skolah..cuci cuci mate..nengok ade tak junior junior pengkid yang delicious..wahhh..gatal
  5. dalam klas rajen nulih note untuk adik-adik angkat aku yang bersepah itu...tp yg feveret skali adalah uknowwho..adikku yg setiap 3 saat nk betulkan rambut die..feeling macho...CBNers..aku bg hint...die berumah Pauline..wawawaw
3 favourite subjek anda. Kenapa?
  1. Bahasa Melayu..sebab cikgu kamceng ngan aku..walaupun datang angin puting beluing die sampai mmg masak satu kelas kene dok kat luar tp sume bersebab..
  2. Accounts...aku hebat akaun..nuff said
  3. Maths...I like anything with numbers...bile ko terer..haruslah ko suke subjek tue kan...wahh...motif berlagak....
3 subjek yang anda tidak suka. Kenapa?
  1. English..cikgu cam haram..ko hengat ko sorang jerk leh ckp omputih slang..wat malu orang kampung aku jerk..sbb die berasal drpd Tepeng...kuang hajo..
  2. Sains..sbb aku bodoh sains..lagipun cikgu tue sangat lemah gemalai dan membosankan...aku dok blakang..mesti lah tak dgr die ajar..nk nk plak bile time die ilang sore..klas cam pesta..
  3. Sejarah...cikgu emosi giler..kalo ari die pakai lipstik...mood die elok...kalo die tak pakai lipstik...ko siap...kene diri atas kusi..ko naseb bek...buku kene baling ke tingkat bawah...naseb ko ler kene gie kutip sambil ditonton oleh junior...
Menarik pada kamu..?
ape yg menarik..? entah...bile time klas kene prektis cheerleading..prektis untuk konsert..itu sangat menarik hookeeeyyy

Kamu paling suka?
makanan manis..kanak-kanak..nk nk plak kanak2 tembam..tak kanak2 tapi tembam pown suke juge..oppsss..roses..berangan sambil memandu..dan.......tidoooooooooooo...

Anda tidak boleh hidup tanpa?
Talifon tangan..penting untuk dihubungi bonda yang selalu memerlukan..dan juge orang yang bijak membuat diri ini tertawa riang...wawawawawaw

Setiap malam sebelum tidur, siapa yang anda hubungi?
Kalao aku kate encik bAdd..korang percaye tak..? percayalahhhhhhhhhh...mampos aku kene tikam ngan orang ipoh..wat i meant was..bAdd punye kawanlahhhhhhhh...

Tag 5 orang rakan anda
  1. Teh
  2. Leed
  3. Cik Epal
  4. Dia
  5. Peej

0 comments: