Wednesday, September 17, 2008

::Choc Chip Cookies::

Semalam kan ker aku MC...so mmgler aku akan buat kuih...wawawaw...ade order ma untuk Choc Chip Cookies aku nie..dh ler yang order bukan melayu..takpelah..kawannye pasal...

jam 6 petang aku dah get get ready dh..butter aku dh kuarkan siap2 pagi semalam...aku bentang tikar..letak sokkabar sume..

memule aku mix kan brown sugar n butter...pastu masukkan telur n vanila essence...pastu totop mixer tue...masukkan plak tepong, chop chip n macadamia nut..dan campurkan bagi sebati..waaaaaaa...seb bek 2 bancuh..lenguh tangan aku...

elok jerk nk abih aku scoop kan sume tue atas tray..dah azan..walaupun aku tak pose..aku tetap makan..muahahaha..lapo...pas makan..pasang api oven dan semayang maghrib..turun jerk aku nengok mak aku dah masukkan 2 tray..

so sementare nunggu beskot aku masak..aku nengokler ghost dan berchatting...beskotku siap sekitar jam 9.30 mlm..walaupun hanye 2 bancuh..aku penat...wawawaw..ngantuk tak hengat..sampai time sahur kat PGRM aku leh bantai tido lepas makan sementare parents aku still makan...

::Chocolate Chip Cookies::

4 comments:

leeds said...

waaa mcm famos amos nye biskut youu!

Dark @ng3L said...

leed...
time kasih..nnt raye jemput dtg umah ye...

Along said...

wawweeee, kueh rayaaaaaaaaaa.

ade utk along x neh?
ADE TAK?
ADEEEEEE TAKKKKKK?

*sambil tarik kain kamu*

Dark @ng3L said...

along...
ade jerk...tapi kene datang umah laaaaaaaaaaaaaa

hikhikhikhikhik