Saturday, August 2, 2008

::Weken Yang Penat::

weken yg aku sgt memenatkan..even tho it's not even sunday yet..reason..? sbb my teteh dh jauh drpd aku ini...dem yuh...aku bgn seawal jam enam pagi on friday..dan selepas semayang aku bersiap selambat mungkin sbb aku tau yayang itu agak lembap bersiapnye...wawawawaw....

on da way..ade kejadian menggugat jiwa...seorang apek kene langgar ngan kelisa amoi mane ntah...mmg la takde darah bagai..but da sight apek itu terbaring dpn muke a,ku membuatkan aku speechless..seb bek aku ditenangkan walaupun ubat penenang diambil setelah aku dh nk sampai klia...kurang sopan sungguh tidur kayu...

dan as i've expected..yayang lambat sampai..aku siap brekpes dan bergayut tipon agi..wawawaw...byk insiden yg kelakar...dan knowing yayang..it's just so her..ngehehhe...on da way pulang...aku sekali tidak tenang...jadi kaedahnye adalah mengambil ubat penenang sepanjang hari...tq kepade sape ntah....ngengs!

ari nie aku bgn awl gaks sbb bonda nk ke merate tempat..penat hokkeeyy..dan aku qada tidur sampai ptg...wawawaw...best..

emosi sungguh tak stabil skang..sbb koceng kesayangan sudah hampir mase..aku malas nk elaborate..penat nangis..yg aku gie gatal wat sesi berckp ngan koceng itu lagi wat aku nangis bagai nk rak..bear in mind dat koceng itu berade dgn cik diella since umo 14 tahun lagi..n tis year im 27..ah dem...memikirkan koceng itu membuatkan emosi aku maken tak stabil..

n here i am in kopitiam..watching this

lagilah emosi tak stabil kan...im watching season 3..1st episode..dem la..emosi tgh sangat tak stabil tp sdg cube mengawal agar tidak memberi tempias kepada benda2 lain..watching Grey's Anatomy..My mum cried because of da cat..my cat is dying...da sum of all of these sgt tak tenang ookkk....

but aku ade ubat penenang...time kaseh skali lagi..i quote from da series

Cristina: Please don't die
Burke: I'll try my best

Sweet but menggugat jiwa...dem

2 comments:

Sabby said...

kamu menuntun Grey's natomy jugaks!! ahaks..adalah aku ada dua owang kawan yg menghanjingkan aku sebab nk sgt2 tgk cite ni ok..

hurm..

wtf..i dun care..i likee this tv series!! ahaks!!

Dark @ng3L said...

sab..
haruslah okk...
series itu sgt best kay..

aku nengok citer nie kat kopitiam siap emosi bagai kay..

wawawawaw