Monday, August 4, 2008

::In Memories::

~1994 :: 2008~

seekor kucing yang baik..baik sgt sampai kalo ade ikan goreng untuk family dpn muke die..die tak curik pown ikan tue...die tunggu sapai mak aku datang bagi die punye portion..die seekor kucing yg tak mencurik..

how we got her..? ade apek buang dlm longkang kat opis bapak aku ketika ujan lebat...staf angkat..kengkonon parents aku anta gie pasar mlm tue...pasar dh tutup..ingat nk anta esok pagi...pehtue..tunggu 3 hari..tunggu seminggu..tunggu sebulan..bela terus..daripada tido kat luar..sampailer tido dlm umah..dan melarat ke bilik aku..bilik aku menjadi fav sebab semak...wawawaw...

dr mmg dh ckp die banyak penyakit..jantung n kidney failure..dem...but she survive..till tis morning...dh dh...aku nk nangis agi...i know its only a cat..

a cat yg aku pelok everytime aku heartbroken...even tho time sedih i've to push her away..die tetap teman aku tido sampai emosi aku stabil..dem...

0 comments: