Wednesday, August 6, 2008

::Teksi Oh Teksi::

aku rindu dia yang berada di tempat jin bertendang..n guess wat..she can't read dis..ah dem..nnt die bg address nnt aku pos diri aku kat sane...smlm die mintak oreo...katenye di sana takde oreo..ah sedih..dan katanya lagi..pekannye sebesar pekan manjung..ah dem lagi..katenye makan tidur makan tidur..RINDU..

dan katenye lagi..die akan beraya di sana..ah dem lagi..tppppppppp..........die akan pulang bile cuti panjang..YAY!!!!!

itu adalah untuk sesiapa yang wondering tentang keadaan dirinya di perantauan..lelebih hanyelah gosip kami yang forever ade jer nk diceritakan..oppsss..

smlm pulang lewat lagi..not complaining..tp at least kerjaan aku siap..nie aku menelek list of traning yg relevant kepade tender nk submit esok..

kete dh siap..aku seperti kene hamik lunch time ini...aduh..aku nk nek ape..tobat tamau nek teksi dh..saiko siut pemandu teksi itu..takpe...sat agi aku akan gigih nek lrt..wawawaw...

dh dh...aku nk sambung bekerja dgn multitasking yg hebat..ari nie byk pule kerjaanye..sesape nk tolong aku...

0 comments: