Monday, August 25, 2008

::Semalam Hari Ahad::

hari ahad aku dah bgn seawal jam 8 pagi..sbb aku ade rawatan badan dan juge rawatan resdung..selepas segale bagai rawatan....bonda mengajak ke sri rampai mencarik tailor..pusing sudah setiap lorong disitu namun hampas kelapa sungguh..kemudian aku terpakse menghantar bonda ke umah ummy di damansara dan mmg aku tamau masuk sebab muka ku baru nk elok..bear in mind mummy ku ada 30 hekor kocheng...muka ku baru mau pulih..oh tidak...

dan aku ingat nk blk umah tidur sebentar...kemudian pabila aku nipon encik...rupanya kami ada misi khas...misi khas untuk mengheret seorang wanita ke kenet kerna demam...aku mengambil encik..*wah...senang hati ko erk dok sebelah tak bawak kete..

dan kami mengambil awek itu dan trus ke kenet..

wawawawaw...sekali apabila di klinik..bonda sudah talipon menyuruh dijempot..aku pown sepantas kilat menjempot dan menghantar ke rumah..wawaw...rupa-rupanya encik ku dan awek itu sudah dating di curve...dan aku apa lagi..trus berdesup ke curve..mmg ler pantas..skali bile nk carik parking aku dah termangu...sebabnye sebelum nie pegi sume dgn encik..aku nk parking mane nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.....dem...tp gagahkan jua dan aku berjaya...wakakakak.....

mau tgk awek saket..inilah awek saket itu..

::Cik DotDotDot::

selepas itu kami jalan2 ke sane kemari dan terserempak pule dgn rakan2 encik badiu..

::Rakan-rakan Encik Badiu::

kami jalan2 sampailah awek itu mengatekan die tak dapat lah nk menjoin kitorang dinner..dimanakah kitorang dinner..wawawaw...rahsia dulu..

selepas menghantar awek pulang ke rumah...kami trus menuju ke tempat makan..sebab kami sudah lapar..wawawaw...dgn direction awek itu..kami sesat...encik menggunekan hp canggihnya itu..seperti ada..tp mcm...ye ker..tak mungkin kot...mencube pule dgn direction rakan yang lain...dan kami berjayaaaaaaaaaaa..rupenye direction yg sama dgn hp canggih encik itu..wawawaw..

sampai kami trus memesan makanan..dan inilah rupe makanan kami

::Makanan Cik Diella - Smoked Salmon Pasta::

::Makanan Encik - Something Olive Pasta Special::

dan juge air ribena laici...wakakakka..mmg makan besar..tatau lah nape encik yang ngandung 7 bulan tujuh asik ngidam sajer...wawkakakakakak..tp aku sgt puas hati..sbb sgt sedap...pasta aku tak abih...sbb byk sangat..but at least I ate more than half ookkk...sbbnye aku sibuk mentekedarah seafood encik...ye sy tau sy elergik..tppp...encik tak larat katenye...tak bek membazir..kesian udang2 besar..lala..sotong..ikan2..ketam..yang menjerit2 suruh dimakan..wawawa...

dan inilah hasilnye pabila kitorang dah selesai mkn..bahan buangan die sj dah sepinggan hokkeeyy..ah dem..

::Kami Kekeyangan::

pabila kekeyangan..nk memandu pulang ke rumah sangat seksa hookeeyy...sbbnye perut sgt kenyang dan mengantuk..walaupun aku tidak memandu tp ade org telah menghalang aku drpd untuk tidur..dem yuh!!!

8 comments:

Along said...

eh, along jumpe lah rakan² incik Badiu ituh sabtu lepas.
ingat nak curik satu.

skali trnampak ade tarian lucah yg dipertontonkan kepada orang ramai (termasuk saya) terus lupe nak curik LOL

Dark @ng3L said...

wah..along jumpe di mane..?
adekah di cineleisure juge..?
jika ya..knape kite takjumpe.wawawaw

tarian lucah..wow!

Anonymous said...

wow! ramainya sedara cik badd. saperkah gerangan awek yang sakit tu... nak berkenalan boleh?

Dark @ng3L said...

yayang...
encik badd mempunyai sedare di merate tempat...

nk berkenalan ngan awek saket...silekan...namenye sab..

Sabby said...

tumpang lalu..saya la awek saket itu...sempat lagi posing sementara menunggu cik diela sampei...muke tak mcm saket kan..?? kuang kuang kuang...

dem la u all...teringin pulak aku nk ke sana...dgn menyaksikan makanan2 itu...adoiiii.....huh...
xper2..tunggu aku sehat walafiat....akan ku mentedarah di sana...

direction ku membuatkan kome2 sesat kah??

jln LDP hala uptown (tmpt makan) jgn u-turn but turn right...then....1st traffic light, turn left...then terus2..smpi nmpak ada pagar2 kat divider tgh2..last of it..nmpk 2 traffic light yg berdekatan...turn right...akan nmpak 7-E..

hurm..tapi kalau tak biasa..mmg akan sesat punya..kuikuikui...sebabnyer...byk no traffic light..hahah...sorry la ek cik diela n encik...saya nk tepon korg n bagi guide..tapi x larat...uuwaa...

byk nye aku komen!! uuwaa...x kira....bulan pose nnti..sessi buka+sahur sekali kat sana..pada hari jumaat malam sabtu...korg kena teman aku gak!!!

Dark @ng3L said...

sab..
ko komen ker ko wat karangan nie..
takpe takpe..aku suke jer

muke ko kaver line kan...padehal sakit sgt tue..
wawawaw...

aku no hal nye..tp kasi lepas 1st week dulu br leh buke or sahur di luar..
kalo tak mampos aku kene penerajang ngan mak aku..
wawawaw

arkhaios said...

~fine..x ajak.. kata aktiviti keluarga..

Dark @ng3L said...

aktiviti keluarganya...
kol 8.30..ke kajang SEORANG DIRI...mandi lulur..
kol 9.00 pagi...ke bangi SEORANG DIRI..treatment resdung
kol 12 tengahari..pulang kerumah..
kol 12.30..makan bersame KELUARGA..

kol 2 petang....pusing satu sri rampai BERSAMA BONDA mencari tailor..
kol 3.30 ptg..menghantar bonda ke rumah auntie di damansara..
kol 4.00 petang..pulang mengisi minyak..mengambil encik..mengambil cik dotdotdot..ke klinik..

kol 5 petang..mengambil bonda..dihantar ke rumah..semayang..tukar pakaian...ke curve..

jadi yg diluar kawasan..tu harap maklum le ye..knape tak di ajak...