Thursday, August 21, 2008

::Pesta Malam Indonesia::


yes i know...I'm suppose to update about tis ages ago..tp disebabkan kerjaan yang menimbun..dan aku malas nk resize gambar...jadinye...tertangguh la entri ini..

hari sabtu aku bgn sgt awl sbb aku terpakse menganto mak aku ker spital...sikit punye berejam la walaupun sebenarnye die janji ngan aku by 10am dh settle..tetibe plak kene wat x-ray bagai..ok fine...aku ikotkan aje..selelsai hampir jam 12.30..kelam kabut pulang ke rumah..bersiap..dan mengambil org di ampang...n trus ke kopitiam hartamas..

aku DIPAKSA makan sebab kesihatan tidak mengizinkan..tunggu kawan aku sampai dgn bf nyeh..dan sesi kutuk mengutuk pun tiba..walaupun seorang gergasi tak dapat join sbb last menet nye keje...

weh badiuzzaman...aku ketuk ko nnt tau..fiiiiiinnnnnneeeeeeeeee....

wawawaw...

bermulelah journeynyeh ke konsert..kitorang sampai pown dh dewi-dewi...yang aku tau lagunye cume Doktor Cinta..

then samsons..lagunyeh...not in order
di penghujung muda
luluh
kisah tak sempurna
kenangan terindah
*yang len2 aku tak hengat

sheila on 7..aku mule meroyan
radio
pemenang
itu aku
dan
J.A.P
Kita
anugerah terindah yang pernah kumiliki
*satu lagu baru
ade len yang aku ilang ingatan

Ungu..*time nie aku meroyan nak mampos dh
melayang
demi waktu..*hahahahaha
kekasih gelap..*joget joget
Cinta dalam hati..*versi takde musik sbb teknikal problem
*2 lagu from album kekasih gelap aku tak ingat tajuk

Peterpan
Menghapus jejakmu..*I likeeee
mungkin nanti
lain-lain aku tak ingat sbb aku bz amik gambar ariel untuk shidot..dan im not a big fan of Peterpan pown...Encik aku jerk banyak nyanyi...

Overall..time ungu mmg cam sial..sbb dhler b4 dat break sejam..ok fine...tp knape time break tue ko tak check all da teknikal problem...so bile time ungu..terpakse berehat nk betulkan problem tue n kesudahannye ungu nyanyi skit...celake haram...mood aku trus merudum jatuh..

a big thank you to my Encik sbb nk teman aku ke konsert yg mmg langsung die takkan pegi tp sbb aku die teman juge..time kasih...Shidot..ko juge sepatutnye bertrime kasih kepade die...kalo tak teman mmg aku kering hati colek ko from wedding nazi ok...pedulik ape aku...

shidot..oh dem aku sungguh rindu ko di konsert begini..aku tak berape menggile pade hari tersebut..satu sbb aku segan sket..DIA ada..satu lagi..tak besh aaa weh aku sorang jerk tau kebanyakkan lagu..dem...

dan aku tak sangke bam tue sungguh chomel..ker bam mmg chomel weh..wawaw....pape pown eross..duta n pasha never fail to make me fall in love over n over again..wawawawawawawaw

oppss...we didn't stay for slank...n more pictures in my FB

4 comments:

missaussie said...

setianya encik itu sampai sanggup ke konsert indonesia. bagus. teruskan usaha. semoga berjaya. hihi.

*ada bahan aa nak keji encik tu pasni*

Dark @ng3L said...

tym..
kesian ok...nengok die nemankan aku..
aku sgt bertrime kasih pade die..

kalo best fren aku tadek wedding kat johor...aku tak ajak encik itu...

Anonymous said...

diella, walaupun aku jauh kat JB tp mulut aku berbuih sebut psl konsert..tiap kali ko call nk bg dengar lagu aku akan pasang loudspeaker dan pastu komen yg aku nak ada di sana!!! huargghhhh... sampai diorg tegur ko nk g weding ke nk g konsert??!! muahahahhaa KONSERT LA!!!!
tgk gambar ariel ponku da teruja..kalo ada kat sana mesti aku da pengsan...neggegengegege

Dark @ng3L said...

dot...
wawawaw....tue ler pasal kan..
sungguh akur ase tidak lengkap di konsert itu...

lupe nk tulih dlm blog..so7 nyanyi lagu kau kini ada...lagu yg ku tunggu-tunggu time dorang nye konsert kat bukit jalil..

wawawaw..aku sungguh teruje ketika itu..

weh.ade video dalam beberape saat lagu itu aku yang aku amik khas untuk ko..

wawawawa