Tuesday, July 8, 2008

::rayu sang dewi::

hati tolong..aku merayu..jangan menangis lagi..hati perlu kuat..perlu terus melangkah dalam dunia yang kejam.. jangan biarkan emosi menguasai diri..

tapi siapa aku untuk menahan hati..hati yg terluka..hati yang dihiris lagi. luka yg baru ingin sembuh telah ditusuk kembali.

I just can't believe that I'm still hurt..Even tho its just for a short while..but it leaves a trail of him inside me..still within me..tried to reach out but I can't..still da happiness is not mine..the tears are still my best fren. we seem to walk hand in hand a lot tis year..

my smile..my laughter..is it real..? Im not sure anymore..

"didalam mimpi kita berdua..mesra bersama dilamun cinta..oh tetapi..kenyataannya..aku sadar"

2 comments:

Diana Ishak said...

beb, ko bila nak buat cerita happy pulak.

aku sedih tengok ko merana je hari2

Dark @ng3L said...

ha..pasni aku try wat citer happy plak..ngehhehe