Tuesday, July 8, 2008

::Operasi Chillis::



ini saya pada sabtu lepas..saye telah ke Mid Valley..bangun se-awal jam 9 pagi..pergi menjemput rakan A..rakan menjadi SUPIR saya pada ari itu..yes saye sgt mengade..rakan sedang memandu ketika gambar ini dirakam..

sampai di Mid Valley..saye mencari hadiah untuk wedding seorang rakan MMU yang bernama Millie yang sgt gorgeous..I got her something from Lovely Lace..Sangat chantek...hhmm..rase seperti mau beli untuk diri sendiri...opppss..

Kemuadian saye membeli..ahem ahem..Pantyhose itam..wawawaw..sgt gumbira..ngehhehe...sorry ye sgt bukan fish net walaupown di suruh oleh Rakan A..tamau tamau..

Kemudian kami menuju ke Carls Jr..sebab menemankan Puan A dan husband makan bersame2 dengan rakan B..selesai mkn..kami menuju ke Chilis..yay yay..aku malas nk citer byk..nengok gambar jelah erk..

::Kawan A::

::Kawan B::

bak kate Kawan A ::Si Gedik Dan Si Saiko::

::Makanan Kami::

::Makanan Encik B::

::Makanan Saye::

::Makanan Kawan A::

::Siapakah Orang Besar Yang Teruje Mendapat Menan Baru::

Kesimpulan hari itu sangat seronok..gelak-gelak..bahan bahan..tp siapekah yg berckp tipon sampai berjalan jauh daripade yg lain..oppsss..Dahlah orang talipon tue kemsalam kat kawan A jerk..kat kite tamau kem salam ke..opppsss lagi..

Upacara selesai jam enam hingga aku terlambat bersiap untuk ke wedding..wedding..? post lain lah erk..nak mandi sat..

3 comments:

arkhaios said...

wakakakakakakaka..

aku meneruskan aktiviti terrorist aku di umah..aku tembak angah n wan aku dgn pistol air..

wakakakakaka terasa kejam nehhh

RhyZe said...

hye diella... :">

Dark @ng3L said...

bAdd..
giler kejam ko nie..
kalo aku jadi wan ko..aku dh halau drpd umah dh

rhyze.
hye along..