Saturday, July 26, 2008

poyaan terus

wawawaw....tajuk yg gedik..wawaw..maaf..takleh explain ye..2 hari poya-poya nie..oh dem..ape ko giler cik diella...smlm tadek mane pown..memandu tanpe arah tuju tue seronok kay..tp mood agak mellow smlm..hanye mau diam dan company yg bagus..n thats wat i haf last nite..

aku masih tidak tenang mengenangkan situasi si dia..tekanan aku..masih emosi..ah dem...aku tau dia perlu menghabiskan dengan yang tersayang..takpe takpe...aku faham walaupun takmo paham..masih boleh ke aku nk meracau kat ko bile aku tak tenang..?

minggu nie sgt byk poyaan..ngan nasi ayam la..ngan nasi lemak la..ngan roti paratha, garlic bread n kaya & butter toast..hoih..byk nye ko mkn cik diella..ko hengat alam flora..tadek tadek..tahun nie tadek nk masuk spital.*tue jerk salu jalan aku kurus..wawawawawaw....

ari nie aku neves...kenduri di umah Eyul..ah dem..adik die kawen ari nie..aku malas nk beli adiah..bg duit sudah...knape aku neves..ntah..muahahahhaha...sile jgn jeles..Eyul jerk ye..ah dem..kalo aku pown jeles kan..dem dem dem...i shud limit myself la weh...sile lempang aku laju2..tp aku tak datang tolong....limit la tue kan...

entri yg kelam kabut..sbb aku tak tenang...takpe..kang ade jerk sesi menenangkan ati..ade jerk sesi suke suki..wakakakak...

quote of da day

"I dun care as long as it's yours"

0 comments: