Wednesday, July 16, 2008

::Permintaan Yayang Jangan Ditolak::

kalo yayang i tak suh hapdet..mmg lambat la kite hapdet kan..konon tadek bahan bacaan dan boring..padehal aku tau sgt tektik die sbb takmo nengok gambo puyuh goreng tue...tektik la teteh nie tau...menciikk....tp sbb die yayang kite..kite ikot jugak la ckp die..
wawawawwawaw

life sgt normal..gie keje..balik keje..isnin jerk blk lambat sket kol 4.30 pagi..ape ko giler lambat sket..aku dh sangap bagai nk rak dh menunggu encik bos siapkan proposal die..wawawawa...tp kerna bos ku yang sangap dan baek ati dan wife nye adalah seorang CBNers..aku tunggu ler gaks kan..takkan ko nk jadi PA derhake cik diella...??

weken aku hebat dan penat dan sgt besh..sbb penuh aktiviti..terutama Sabtu..bangun seawal jam 8pagi sbb kene amik kuih kat Taman Tun..mak aku dh pesan..blk umah mintak kat mak kuih..aku nk dgr kee...???? taaaaaakkkkkkkkkkkkk...dlm kete aku dh mkn 2 biji kuih cara berlauk..dem heaven ookkk...wawawawaw...

sampai jerk umah...bersiap laks gie kenduri..aku TERPAKSE hekot..sbb mak aku fail bace map..satu kat bandar putra bangi..satu lagi shah alam..kalo harap mak aku bace map...sampai ke negeri sembilan ler peginye..wawawawawaw....chumel ok mak aku bace map..ntah memane ntah die pusing map tue...

dan aku br tau yg big boss tue ade dyselexia..*cani ke eja nye..boleh tak aku ckp kanan die masuk kiri..bile aku ckp salah..die kate.."tadi La jugak ckp masuk kanan..pastu kate salah"..sambil muke dh nk pelempang aku dh nie..terpakse ler aku pakai isyarat kanan kiri pakai tangan...cis..Free aku kene marah..dem...

pastu 2 kenduri..perjalanan diteruskan ke umah mummy kt Damansara..Routine melawat opah..aku siap tido2 sampai kucing tensi tgk aku die geget...celake haram tol...seb bek die geget tak kuat...kalo org yg geget takpelah gaks..wawawaw...

mlm aku ingat aku free..leh ajak sesape temankan aku ilangkan gian aku kat Xi Mut tea..skali..

Mak: La..nnt siap..abg adreen nk banje makanan jepon
Aku: *aik..banyak duit abg aku nie nk banje Japanese Food untuk ramai org..* Ma...ape name kedai die nk banje tue
Mak: Hokkaido
Aku..Haaaa*muke aku dh jem gile dh nie*...Kat area Vistana kan..
Mak: Ha'ah..mane tau.
Aku: Maaaaaaaaa....tue seafood laaaaaaaa..bukan japanese food
Mak: mane mak tau...dh name die Hokaido..mak entam jerlah japanese food..salah erk..

Chomel kan mak aku..sbb tue aku salu jem ngan die..men hentam jerk sesuke ati..kesudahan hari sabtu...muke aku merah to da max..knape merah..?

• Ketam masak pentah
• Sotong goreng tepong
• Lala masak cili

bestkann...? gambo aku tak amik..sbb aku nie kalo sedare mare bawak anak..aku kene jadik bibik...sbb aku penyayang anak2 kecil..kan along kannn....ke sbb kite mmg budak2..?

0 comments: