Tuesday, July 29, 2008

::Entri Basi::

along rugiiiiiiiiii.....kitorang mkn dgn sgt best..wawawaw....actually last saturday after kenduri adik eyul..aku ke curve untuk bertemu aweks aweks..skali ade plak kumbang sekor..oppss..ngehehhe...padan muke aku yg makan sikit time kenduri..sampai curve aku dh merengek kelaparan...aku melantak chocolate indulgance..wawaw....tetengah mkn sekali sampai le aweks lagi 2 org nie...

gosipan sane sini...I know you are one strong lady babe..dan ko sangat tantek hookeeeyy...ape barang sesedih kene serabai kan..siap contact lense bagai...aku kagum..kalo aku masuk spital saket jiwa dah..*tepuk tepuk tangan..ko mmg chomel kan sampai tinggal hp dlm kete..muahaha...dan aku kagum skali sbb die tidak menggelupur hp tinggal dlm kete..kalo aku..mampos cam ayam ilang mak..wawawwa...

gegambar same jerk sbb leed nye kamera..time kasih photgrapher..muahahaha...teteh tetap tidak hadir...sentap tak yang..? takpe takpe...berchentalah sepuas hati..lalalla...kemudian sambung lagi makan di ikea..omigod..korang hengat aku tong sampah ke weh sume nk tolak kat aku..yg tong sampah lagi satu dpn kengkawan aku cam haram...sume tolak kat aku...

dan inilah hasil gambonye..same jerk gambo yg ade kat blog leed..ngeehhe...gambar len2 kenot okk...

On Sunday aku terpakse menolong mak aku memperhabiskan duitnya..wawawaw..secare sengaje kami membeli kasut n gelang kristal..dan secare tak sengajenye adalah baju (kene share) dan tudung..haruslah tudung tue mak aku nye kan..takkan share ngan aku plak...wawaw..nenantilah ye.harap bersabar..

kesimpulannye..weken lepas yang sgt penat..sampai entri nie pown dh basi..lagipun minggu nie aku bz between keje n aktiviti yg terpaske dirahsiakan..wawawaw...dh dh aku nk siap...yayang aku nk gie kerja...jadi aku nk anto die..wawawawawaw

2 comments:

arkhaios said...

theres a pic of u eating balls?
wakakakakaka..

Dark @ng3L said...

bAdd..
dun tell me u r tempted..
am i dat good?
wawawawawaw