Monday, June 2, 2008

Birthday Party::PD::

I'm suppose to update about this ages ago..tapi aku sgt kemalasan utuk meresize gambar..so ari nie jerlah aku terajin sket nk update..ngehhhe..

actually before gie PD ari tue.. I need to be in Sheraton Subang sbb my cus dh book one suite for her 3rd son 1st birthday..atas sbb2 dorang dh femes..aku malas nk tepek gambar dorang..aku just tepek gambar kek n cupcake yang auntie aku wat jerk...aku tak rase pown cake tu..sbb aku sgt penat...cos i was rushing from office to 1utama to my house to sheraton subang..mampos..sape tak penat weh..

sampai sane..melayan kerenah kekanak yg berlarian la...yg menangis la....yg gigit cawan sampai berdarah bibir la..aku tak mkn byk pown..but da food was nice..


::The Cake..Rasenye marble cake kot dalamnye::


::The Cupcake..Tak makan pown..dun feel like eating sweet things that nite::

N i went back home quite early..agaknye sbb tak sabar nk gie PD kot da next day..

SAturday..
bgn agak awal cos nk ajak mak aku gie jln sbb nk shopping outfit baru nk gie PD..over kan aku nie..muahahahah..after lunch baru kitorang bertolak...


::aku yang sungguh godikz::

skali dkt nilai jem but moving..


::sakit hati kan cam gini::

sabar jelah aku...kazen2 aku sume dh sampai nie..tergedik2 la aku nk cepat sampai...around 4 plus br sampai..

Sampai jerk...letak beg..kitorang berjalan to da beach...sempat nengoks yg kecik2 nie nie mandi...

::tomei kan::


::Kanak-Kanak Yang Seronok Mandi::

pastu on da way nk gie beach sempat ler aku suh mak aku snap gambo..

::Feeling dok bawak pintu gerbang::

::PD di petang hari.::

Jln2 tepi beach...yg mak mak sibuk nk beli selipar la..pareo la..

::Mak Aku & Mak Lang::

Abih jln2 tue kitorang pun blk le ke bilik masing2...aku dh kelaparan nie...harus lah nk mkn kan...tp memandangkan kondisi kesihatan big boss tak brape mengizinkan..kitorang makan kat coffe house jerk...


::ini sgt sedap::


::It's nasi goreng thai yg kosong sbb aku tamau sayur n ayam::

Pastu borak ngan kazen sume...aku pown kembali lah ke bilik n nengok konsert AF..tak salah aku time tue time stanley terkuar kot...takde pe aktiviti sgt pown..pas tgk konsert..aku melepet kat bilik kazen yg len n borak..tak lame pastu aku balik tido..

Sunday..


::Feeling Cun Tak Mandi Agi::

wat per nk gie breakfast mandi kan..kate jap agi nak naik banana boat..masuk gaks dlm air laut tue kan..pas breakfast..lepak lepak..aku mengumpulkan yg lain2 nk naik banana boat nie..cam eksaited nie..

dh susah nk kumpulkan sume org..kitorang carik tepi laut..dorang gie area kolam..pas kitorang gie area kolan dorang naik bilik..pastu br dpt panggil sume org dan aku sempat ler godikz di tepi pantai..

::Kaki Abg Jim Enterpem Ini Gambar::

aku yg memule eksaited terdiam jap bile nengok banana boat tue..ku ingat kan sorang ade seat..rupenye duduk bodoh jerk kat atas tue..alamak..aku dhler gayat kan..sialla weh..takpe takpe..kuatkan semangat..aku duduk no 3 drpd blakang..

mmg best aa kan..angin koat..speed boat tue bawak kitorang leh tahan aa laju die..tp aksi paling best adelah..pabile boat tue pusing ke kiri..sume org lap ke kiri...tp aku salah side..aku ke kanan..dan ombak maha kuat time tue..ha...bedebush....aku tercampak di tgh lautan...ha..amik ko..

abg sepupu aku dok blakang skali mmg terlebih rengan..so..die dh tercicir gaks..sbb ombak kuat..yg adik sedare aku feeling hero..bile tgk aku tercampak..die pon terjun..konon nk selamatkan aku..nk selamatkan apenye...aku mmg selamat pown..sbb pakai life jacket yg sememangnye nampak ler ikan buntal nie timbul..

pastu meneruskan misi naik blk banana boat tue n bile dh abis one round mmg die terbalikkan boat tue nk jatuhkan kitorang...sudahnye..abg sepupu aku yg baru kawen terpakse memujuk wife die sbb wife die sumpah takmo naik lagi sbb ketakutan yg teramat sgt..

but best aaa experience tercampak di tgh lautan tue..muahahaha...aku tak ikot dorang sambung mandi laut sbb muke aku dh pedih yg amat sgt sbb mandi laut..kate ade sket problem..kene air laut sket..hamik ko..pedih nak mampos..rase nk merekah pown ade..

naik atas bilik..tgk mak aku siap2 nk jln2 tepi beach ngan adik beradik die yg lain n bawak cucu2 yg berderet...hhmm..takpelah...aku ikot jerk.. tp sempat lagi..


::Sape kate aku kuwus::

Pas jln2..takde aktiviti yg menarek dah sbb selepas itu..keje kitorang hanye mandi pool..mmg seronok aah..tp gambar takde sbb pastu aku tak bawak kamera...kang ilang plak aku letak tepi pool tue kan..manjang mandi jerk kitorang nie..sampai nk semput lah aku..

kesudahan coti nie..aku sgt penat sbb asik berendam jerk....ngehehhee


::Aku Lagi::

0 comments: