Friday, May 2, 2008

::Tag::

kene jawab setelah di tag oleh babad

Pertama sekali aku ke sekolah
mase tue tahun 1988..sekolah Convent Jalan Peel. Duduk blakang skali..standard la..mak aku anta...tp yg best aku siap halau mak aku balik..malu aa weh..member aku mak die tak anta pown..ni mak aku siap dok sebelah aku lagi..tp die kat luar kelas aku dlm kelas..but da thing is..aku dok tepi pintu..dh tentu die kat sebelah aku..but I miss dat moment..Sungguh sayang mak aku kat aku..

Pertama sekali aku mai period
ngehehhehe..time nie tahun 1995..muahaha..org sume beramai congrats aku.wat da heck..sebabnye aku antare yg keretapi lambat kat skolah tue...siut..siap ramai lagi yg ingat aku takkan datang period..sialan..aku subur laa weh..

Pertama sekali aku kerja
Alamak..bile erk..??hhmm..if I'm not mistaken it's da Marlboro product ambassador..Korang bayangkan time aku blaja aku dah earn RM2500 per month..gilo apo..skang..bile dh ade propeor qualification..Rm2k pown tak cecah weh...apekah itu..?

Pertama sekali aku beli kereta
hhmmm...I think it must be in 1999, tak delah aku yg beli kete..kete skang pown bukan aku beli..sume hasil FAMA..muahaha..tp kete first is Kancil Maroon..WHB9155..Banyak kenangan kete nie..Time kete nie aku dh amik ko ke tak eh Badd..Ape barang sugar mummy bawak kete kancil..muahaahahhahha

Pertama kali aku eksiden
aku tak penah eksiden yg kronik...takde pown..kalo aku langgar kete org pown..stakat bumper die jatuh sket..tue jerk..ALhamdullilah..Kalo kepale kene tolak sampai kene cermin kete kire eksiden tak..Wow..ganasnye ex bopren ku itu..

2 comments:

arkhaios said...

kerete kancil ko? yang ko jempot neth g kerja tuh ker?? ops....

Dark @ng3L said...

babila kau..
kene sumpah tujuh keturunan ngan aku kanggg.....