Tuesday, May 6, 2008

::Semalam Yang Hangat::

Cheewaaahhh...yesterday was one of da best day in my life..special to tis 2 cacats yang berjaye menceriakan hidup aku...when i tot my day was boring & routine..When my work is killing me rite now..Jgn ade yg salah faham..I love my job to bits...I get along well these days wit my sarcastic boss..but da workload...masya Allah...muleh mati wooo...but I'm thankful..

It started when I teman kawan aku gie wat resdung for da 1st time in Bangi...N she lives in Wangse maju..After sending her home..aku call kanak2 itu..dan seb bek dorang kat Melawati..Aku pown join..

dannnnnnnnnnn.............

bermule lah sesi gelak2...sesi bahan 2..wow..aku sungguh seronok...sampai tak sedar jam mencecah jam 12 mlm...macam2 topik yang keluar..daripada topik playa..bapak ayam..teggz..dan byk lagi...tp aku tak paham lawak smooth operator tue...knapekah..???

adegan paling best apabila tisu melekat di kepale org kepale botak..tipps to Teh..tunggu bAdd ngorat ko erk..oppsss...terlepas pule..

lallalalalalalal..aku gumbira..

0 comments: