Sunday, May 4, 2008

::Makan Yang Sedap::

ari nie sgt besh..My mum wants to treat da family wit high tea in Concorde..harusla aku emlompat kan..cos she oredy promised me weeks ago...actually pagi aku dh merajuk cos no breakfast for me...die pegi jogginf early in da morning n not sure wat to buy for me n langsung tak beli pape...I ended up eating ice cream...so around 12ish tue die suh aku bersiap..n as usual being me...aku mmg bersiap lembapz..

tapi pelik gaks..kalo nk bersiap jumpe rakan2 tue..aku ler paling awl..n paling lambat adelah nana teh..oppss..marah tak..?omigod...i miss her..

aku nie kelam kabut ler sampai tak sempat nk body scrub..make up pown sambil berlari..ke sane sini carik baju..seb bek sikat rambut make up yg proper...tapi tak sempat nk pakai accessories yg besh sbb bapak aku dh nk start kete...harus kang aku kene tinggal..ngehehehhe...

sampai jerk..aku dh tak leh duduk diam dh nie..tp kasi can kat big bosh amik food dulu..lalallalal...so enjoy da pix...tp nie hanye makanan aku..aku tak brani nk amik food parents aku..tak pasal kene lempang laju2..bapak aku kurang berkenan sket amik gambar nie..dats y tak byk gambar family...my family dun like to take pictures


::Baru Sampai::


::Waiting For My Turn To Take Da Food::


::Dim Sum Yang Enak & Prawn Ball::


::Orange & Mango Juice::


::Pasta & Salmon *heaven::


::Desserts yang pelbagai::


::Fried Udon & Fried Rice::


::Chocolate Ice Cream::


::Ssshhhh..Jgn cakap kat org aku makan banyak::


Lalalala...sungguh best..maybe pade org lain tak byk kot..tapi aku dh nk pecah dh perut kekenyangan time tue..agaknye kalo aie & badd..ape yg aku makan tue taraf2 appetizer jerk kot untuk dorang...tp tak tau la kalo sejak berbetting nie dh ala2 dinner plak ker kan..oppsss..tp aku mmg kuat mkn kot...especially desserts..

talking about desserts...yg aku amik dessert bagai tue..yg dlm mangkuk putih tue..aku ingat kan chocolate jelly..sekali kopi ok..bukan nescafe tau...KOPI...merah dh muke aku time makan tue..mampos kene gelak ngan mak aku..yang paling best..bapak aku suke..pelik la taste org tua nie..nghehhehehhe

2 comments:

Along said...

mekap sambil berlari pun dah cun camneh...


jelesnyehhhhhhhhhhhhhhh!

Dark @ng3L said...

ngeheheeh...ala hikmat kuase mac..ngehehehhe