Wednesday, April 9, 2008

::Kondisi Diri::

nothing much these days...hanyelah keje..keje dan keje...hish la..semoga bos aku blk cepat..ari nie ari paling gumbira..trimas buatkawan2 yang ceria dan chumel di atas lawak2 korang..kite perlu ingat..kalo kite bersatu bAdd boleh turun takhta..wawawawawaw....oppsss..

bicara sama Teteh petang tadi lagi membuat aku pecah perut...mmg la aku rase teori aku itu boleh pakai..agaknye kite gumut sangat kat SII tue sebab gelak jerk kot..alangkan ko di Seremban, aku kat Jln Ampang, bAdd kat Yap Kwan Seng n yg len2 masih di SII pown boleh wat kite pecah perut..lawak siut..

Tahniah pade dia yang berjaya mengalahkan dia di dalam ini. Sungguh lawak dan menghiburkan hati. How I wish aku masih di sana. Hiburan di sana lebih menarik drpd di sini.. I miss da fun but not certain people & da workload.

kehidupan seharian bertambah baik..aku dan talifun bimbit menjadi sangat akrab akhir2 ini..Teteh...die idup plak mlm tadi...ngeheheehhe...tapi kawalan yang baik adalah penting supaye tak terhumban dalam gaung lagi..

dah lah...aku penat membebel...jap agi entri pasal makan..penutup entri ini pose2 gedik drpd aku..



2 comments:

arkhaios said...

oi oi oi..
apa ni petik kisah aku kalah nih..
x best okey..aku hangin...

Dark @ng3L said...

bAdd..
ianya adalah kemenangan yg patut di raikan hookeeyy