Wednesday, November 30, 2011

Panasnye

Kira tak sia sia jugaklah kau buat aku sampai depress sampai saikotik bagai. Sebabnye cerita kita dah habis. Tapi cerita kesialan kau tak habis habis aku dengar. Perrgghhh..memang aku tak sangka gila. Nasib baik cerita cerita aku dengar lepas hati aku jadi tepu. Lepas aku move on. So tidak meninggalkan kesan langsung kepada aku.

Sakit otak memang aku sakit otak. Daripada awal tahun kau come and go. N yes memang aku yang buat keputusan tapi lepas aku macam tak pasti. Tapi kau jugak yang tak nak bagi kata putus. Kau punya ego tu lebih besar daripada matahari. Aku halalkan segala ape sahaje kau dah buat dekat aku. Aku ikhlas halalkan semua. Tapi kalau Allah balas balik dekat kau atau adik perempuan kau atau dekat anak perempuan kau..itu bukan urusan aku. Itu urusan kau dengan Allah. Kau jangan lupa pulak yang kau ada adik perempuan dan berdoalah sehabis daya supaya tidak dikurniakan anak perempuan lepas kau kawen nnt. Takot dibalas dekat anak perempuan kau. Aku tak mintak semua ni dibalas ke keturunan kau tapi macam aku cakap itu urusan Allah..bukan urusan aku lagi.

daripada sayang nak mati bertukar kepada benci nak mati tapi sekarang aku kesian. Kesian sangat dengan kau wahai Irwan Ramli.

0 comments: