Thursday, September 29, 2011

Kehidupan Sekarang

Maaf lame tak update. Sebabnye aku tak rasa perlu. Dulu aku yang penuh rasa cinta ni kau tak nak commit. Aku nak panggil B kau tak bagi Aku bagitau aku rindu kau stress Kau tak suka orang mengada mengada tapi aku anak yang manja iye salah aku sendiri sebab korbankan diri aku sendiri untuk senangkan hati kau silap aku kerana just settle myself for less di saat aku nak betulkan diri aku di waktu aku dibebani tugas setinggi gunung kau pinta komitmen aku terkesima komitemen dengan kau? aku dah buang impian itu jauh jauh atas alasan dan hujah daripada kau dahulu rakan kau menyalahkan aku aku terima rakan kau menyatakan aku tak bersyukur aku telan I thought you will fight harder for me I guess I'm wrong Cause I'm done fighting Thanks

2 comments:

Azlan said...

People like you are the ones who make love cheap. lain kali sebelum nak komen pasal orang lain tak reliable please reflect on yourself first. jangan rasa kau tu bagus sangat.

Dark @ng3L said...

thanks for the comment