Tuesday, August 9, 2011

Sape nak cantik..angkat tangan!!

korang..sape nak cantik? lai lai lai..nak raya ni kan....meh sini meh.

Actually..last month auntie aku promote satu product nieh. Name krimnye Blanc de Beaute. It's an Intensive Nano Cream.

It's like a multi purpose cream. Gunenye cam mosturizer biase je.

Kebaikan produk  ni adalah:
  • Menghilangkan jerawat, mengurangkan ruam kulit, gatal-gatal, membantu mempercepatkan luka dan kecederaan.
  • Berfungsi sebagai krim antiseptik dan anti bakteria.
  • Mengurangkan kedut, kantung mata, pigmentasikesan pemutihan.
  • Boleh digunakan sebagai lifting gel dan toning

Dalam flyers die adelah tulis memacam lagi die punye manfaat. Tapi aku taip yang aku test jelah dulu ye.

Aku test as a mosturizer. Aku pakai belom sampai sebulan. Tapi orang ramai cakap kulit aku dah licin, white head senang keluar dan kurang. kire cam nampak berseri lah..Aku memule skeptical gak ngan product ni. Tapi after 3 weeks pakai, sangatlah berkesan. muka jadi sungguh la bersih dan glowing. kire bile mekap pon..mekap lekat la sampai petang.

Yang best mosturizer nieh.. bile pakai time malam, esok pagi muke korang tak rasa kering even korang pakai aircond. So meh meh beli meh..Ape? Nak tengok cemane muke aku skang???


Cantik kan muke aku...waaahahaha..After this entry akan menyusul proper description about the product. If interested, email aku untuk price kat gorgeousangel [dot] d [at] gmail [dot] com.

0 comments: