Friday, April 1, 2011

Hati Aku::Perasaan Aku

aku tak mintak kau sanjung aku..kalau kau tak boleh sayang aku sebanyak mana aku sayang kau pun takpe. But at least jaga hati aku boleh? Kalau aku tak ada dalam senarai kawan kau..it's up to you to post anything up. But I'm in your frenzlist..kau fikir la ape aku rase bile aku bace kau menulis tentang perkara lepas yang masih kau pegang

memang terang sangat kau tak respect aku. Semua cakap kau aku ikut.

"Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim..Sekiranya dia bukan untukku, kau hilangkan lah segala perasaan cinta, sayang dan rinduku ini kepadanya. Dan sekiranya dia memang untukku, kau berikanlah aku kesabaran dan ketenangan untuk menghadapi segala dugaan yang Kau berikan kepadaku..Sesungguhnya aku hanyalah insan yang lemah dan hanya padamu kuberserah"

0 comments: