Thursday, July 8, 2010

checklist

1. baju nikah
2. baju sanding (sbb kaler dh pilih bajunye tadek lagi..sbb tu strike separuh ye)
3. cadar (akan disurvey)
4. tirai / backdrop / curtain
5. bunga atas katil
6. photographer (nanti kasik quotation - lupa)
7. bunga pegang
8. bantal kecik atas katil (bersesuaian dengan tema)
9. kasut
10. henbeg (link dh kasi)
11. tukang mekap
12. bunga telur utk seramai
13. bunga telur meja pengantin
14. bunga telur pihak lelaki
15. khemah
16. katering

ini je aku leh pikir..yang kaler pepel tu maknye yang uruskan...dah korang jangan spekulasi lebih..bukan utk aku..ni utk orang lain..nnt aku ade idea lain..aku letak kat entri ni ye..sile bookmark entri ni tau..ke ko nk aku letak as sticky note sampai tarikh kawen?

2 comments:

Teh said...

err. ni utk aku ke diela?

kalau betul.. *blushing

Dark @ng3L said...

yang..
hikhikhikhik...
sile update yang mane perlu di strike ye...