Wednesday, June 9, 2010

amukan ablasa

arrgghhh..mementang bos ko tadek..suke suki nak arah2 orang..ok finela its my role when it comes to hotel booking. tp leh tak ko mintak tolong elok2 n kasik arahan tak abis..pastu every 15 minutes tanye

"adilla..did you manage to get the corporate rate"

ko sabar bleh tak..aku nk jual air liur aku lagi nieh..PR aku lagi nieh..amik mase tau..dah dok service apartment dorang pown tak penah pastu nk rate murah giler..ko giler ke ape...OMGGG..

seb bek operation manager kasik nasihat..

"next time..if she gives you unreasonable request..u just pretend she's not there"


hahahhahaha..lagi keji okkk.....kalo ikto style aku..aku buat jerk..kalo tak dapat..aku cakap tak dapat..nk wat cane..bajet rm5000 sebulan tp ade hati suh aku mintak corporate rates kat Ascott..ASCOTT ok...we are talking about ASCOTT..tolonglaaaaaaa..reasonable la sket...? Micasa pown dah lebih 5K sebulan...

dah la mase kasik arahan suh carik rate satu service apartment aku macam tak paham..die buat muke kerek cam aku ni bangang sangat..cane aku tak jadik bangang kalo disebutnye =The Jon..Jon mane plak niehhhhhhhhhhhhhhhhh...dah la katenye sebelah Nikko Hotel..setau aku sebelah Nikko tu building yang ade office Talisman tu...Standard Chartered tak salah aku...skali puas aku pikir..


Laaaaaaaaaaaaaaa..The Zon upenye....bile aku cakap tu bukan sebelah Nikko Hotel..tu dh nk dekat KLCC..die jawab..

"ya lah...near to Nikko Hotel but down da road towards KLCC laaaaaaaa.."


civais sungguhhhhhhhhhhhhhhhhh...but bak kate Operation Manager aku..


"She got full back up from the Regional Director..what to do.."


hadap jerk..seb bek aku terer gak wat muke kerek dan seperti buta kalo ko lalu sebelah aku..hahahahha...ye aku kejam kalo ngan orang inconsiderate..kalo dengan yang berbudi bahase..ko nk suh aku change flight ko patplohjuta kali pown aku tak kesah...hahahahha...


minggu nie aku asik ade guest from hotel representative..semalam TRaders Hotel..esok Park Royal & Lanson...giler aku jadiknye...


actually tadek la giler sangat kalo tadek org inconsiderate nieh...bengangnye aku ngan die nieh...aku mintak crucial information pown takmo kasik...banganggggggggggg....cane hotel nk kasik rate murah bongokkkkkkkkkkkkkk....

dh dh dh...lagi 40menet aku nk balik..aku tak kire...

0 comments: