Thursday, May 13, 2010

sesungguhnya saya

sangat mengantuk wehhhhhhhhhhhhhhhhhh....ngantuk yg tahap cipannye nieh..aku tatau la apsal..badan pown letih jerk...*adakah sebab tetiap ari pulang jam 12mlm yang menyebabkan letih..?

kononnnnnnnnnnnnn....



daripada semalam aku bertanya dengan diri sendiri..aku nak dengar bende yang jujur ke..aku nak yang dengar bende yang sedap didengar jerk..memule memang aku macam..nk dengar bende yang best jerlah..tp bile pikir pikir blk..nk yg jujur lah..


so..thanks sbb jujur..



entri ini tiada motif..sbb aku ngantuk..aku melankolik..aku kejap berada di langit ke tujuh..kejap berada dalam tanah yang paling dalam..



vavi punye mood swing...aku benci kau...


p/s: rekod seminggu naik moto pakai skirt pendek..tetibe baru arini terpikir..kalo jatuh nieh..sagat teruk kaki aku..huduh trus kaki yg memang senantiase huduh...trus ade yang bersuara "orang nek moto pakai suar panjang..bukan skirt pendek". camtulah ayat lebih kurang..sbb tinge aku ni kengkadang sound trouble sket..kene plak atas moto dan jem di dpn sg wang..ngahhahahahahahha....

0 comments: