Monday, May 10, 2010

Cinta ku ini Lagi

hari sabtu...tak bajet pown nk tgk melodi..tp tertengok sbb tgh bermalasan nak nengok tv..skali....skali.........skalikannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn..





fafau n wahid dh intro sket sket pasal 2 konsert yang diadakan pada hari yang sama..aku dah macam...unguuuuuuuuuuuuuuuuuu..pashaaaaaaaaa...tergedik gedik aku di depan tv..terlompat dh aku nieh...


sampaiadeorangmenyampah





1st dorang tunjuk konsert double trouble tu..aku cam tgk jer tiada prasaan..padehal hati ku ini dupdapdupdapdupdap..mana aja kau nieh cinta..





skali adelah dorang interview search..cakap la pasal artis sendiri dianaktirikan sampai kuar stetmen anak monyet dihutan disusukan dan anak sendiri terabai..gitu gitu lah kan..dan ade orang sebokkkkkkkkkkk je nak ckp..ha nielah orangnye..ha yang nie..yang nie..*sambil tunjuk tunjuk kat aku..





ade aku kesahhhhhhhhhhhhhhhhhh..





jengjeng jengggg...bile kluar jerk pasal ungu..





aku dh tutup tutup mulut sebab takot menjerit..sbb memang nk menjerit..tp dah kene sound jgn over kan...terpakselah totop molottttttttttttttt....OMGggggggggggggggg.....


trus aku teringat pada malam konsert itu..arrgghhh..mau Pasha..rindu Pasha..shitto..asl aku camnieh...kemukedieademacammukepasha?



tp aku tatau asl aku sangat gambar die yang inieh...haahahhaha...


p/s ish..takyah gie l****n lah..teman gie indonesia...nak tak? pleaseeeeee..hahahahahaah

0 comments: