Monday, May 3, 2010

aku tidak mahu tahu

aku tak paham..memang tah paham..
dulu..hati aku sarat dengan rsa kasih..sayang..cinta dan rindu hanya untuk dia..
seperti kata dia..kasih dan sayang aku seorang sudah cukup untuk kami..
katenyeeeeeeeeeeee...

he let me go because of commitement phobia..
pastu sekarang nk rindu-rinduan la...
only god knows how he feels laa...

boleh tak aku nak pekik kat tepi telinge die...

ADE AKU KESAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH....

kau cakap ko takut kan aku buat cane ex wife ko buat kan..
ko cakap later later aku akan complain kan...
ko ckp ko memang takmo kawen lagi dh kannn....

sooooooooooo...yg ko sebok sebok nk rindu aku pahalllllllllllllllllllllllllll...
semak weh...semak ko tau takkkkkkkkkkkkkkkkkk....semak!!!

hati aku nie..dah tadek kat kau..
rindu dan sayang aku ni yg dulu banyak utk ko..
aku dah buang jauh jauh kat tasik kat ampang hilir tu..
hati aku nie..aku dah kasik kat kucing kucing kat SPCA tu makan

*mengamuk di blog sebab aku takmo reply msg die..ngahhahahahaha

0 comments: