Wednesday, April 28, 2010

Yang Pertama

Currently listening to this song..aku memang suke lagu yang berunsurkan menaikkan semangat nieh..seperti Spirit, Meraih Mimpi, Sahabat Sejati..

aku di sini, aku tak sendiri
bersama sahabat dan kawan sejati
aku di sini, aku tak sendiri
tuk menggapai angan-angan yang ku cari
aku di sini dan ku tak sendiri

dan berlari kencang, sekencang-kencangnya
tuk merangkai mimpi, cinta dan harapan
berlari kencang, sekencang-kencangnya
kobarkan semangat tuk jadi yang pertama
berlari kencang, sekencang-kencangnya
tuk jadi sang juara

masih di sini, aku tak sendiri
bersama sahabat dan kawan sejati
masih di sini, aku tak sendiri
tuk menggapai angan-angan yang ku cari
masih di sini dan ku tak sendiri

yang pertama, sang juara, yang pertama
ku takkan berhenti, ku terus berlari
ku berlari kencang, sekencang-kencangnya
tuk merangkai mimpi, cinta dan harapan

p/s: seperti ada harapan ke konsert seorang diri..sbb pasangan konsert demam tak baik baik lagi...dot..cepatla baik demam..takkan aku nk terkinja sorang2..ko tak kesian ke kat aku yang nak berchenta ngan buah ati yang satu itu...

tp kalo ko demam juga..ku redah juga seorang diri...

DEMI PASHA....

2 comments:

shidot said...

alahai...
cari la kwn nk teman ko..huhuhu

Dark @ng3L said...

dot..aku hanye serasi ngan ko jerk