Tuesday, January 26, 2010

Jimba Jumaat & Student Sabtu

plan asal adalah orang lain yang temankan aku beli pen kaler-kaler..sebabnye aku ni penyakit sikit...nk buat notes kene pakai pen kaler-kaler..kalo tak aku pemalas nak bace notes sendiri..dah la tulisan tak cantik..takde kaler..mmg haram aku nk bace kannnnnnn...wawawaw

tp disebabkan orang lain tu bangun memang ngam-ngam untuk die masuk keje..jadiknye..Miss Shidot come to da rescue..

Jem hari jumaat adalah sangat hazab okkk...aku kuar umah jam 7.45malam..aku sampai Pantai Dalam nak amik si ketot korang tau kol bape..???? 8.45malam hokeeyyyyyyy.....amukan ablasa aku dalam kete sengsorang..

memule ingat nk membeli-belah kat area Shah Alam..tapi memandangkan dh nk kol 9..kitorang gie jelah area Bangsar village..sbb aku tau ade kedai stationery yang besar tu...skali sampai..

punah harapannnnnnnnnnnnnnnnnn....die totop..tp ade yang bijak pandai berkata

"weh diella cashier die ade..kite suh la die bukak kejap untuk ko beli pen kaler-kaler"

kok ye pon sakai..aku pown malu weehhh nk wat gitu..

masuklah kitorang balik dlm Bangsar Village untuk ke MPH...skali hamek ko..rambang mata...ye..aku ade weakness..jakon masuk kedai buku...kitorang 2 orang ni dh macam orang asli tak penah masuk MPH..dengan memekaknye..masalahnye kitorang pegi mane berdua pown mmg cam jakon sket..

selesai membeli pen kaler-kaler..aku macam nak beli mug love love utk encik kompliketed..tp cam..nntlah..kang aku kasik die tak pakai..rugi jerk...tp chomey okkkk mug ituuuuuuu..aku nk pakse juge die pakai..wawawaw

kitorang mentekedarah di Chawan..aku makan nasik lemak..sodap la jugak.tp sutun cili die sutun lame...jadiknye..aku kegatalan di sekeliling bibir...wawawawaw...

dan bermulalah perjalanan kitorang ke Shah Alam untuk mencarik kolej aku..lame gaksla carik..sejam jugaklah..sampai kol 12 baru aku sampai umah..wawawaw...

dan pabila tiba ari Sabtu..jam 7.30 aku kluar umah okkkk...sbb katenye klas kol 8..bile aku sampai..leh tak kebanyakan name student blom abes migrate dalam system...so kene check manual.........apekah wehhhhhhhhh....

bratur la aku cam orang bongok..dan bile turn aku..dapatlah aku jadual yang kelas aku bermula jam 10.10pagi...wattttttttttttt...?? ade lagi sejam setengah nk tunggu..aku pown berpatah balik ke umah mengambil barang yang tertinggal..wawawaw...

pancet okkkkkkkkkkkk...mau nye tidak kelas 6 hours untuk 3 subject yang hanye break every 2 hours for 10 minutes untuk pertukaran klas....mmg aku jadik naga la bile sampai umah...tadek makanan terpakse masak megi tomyam...lapa cam kanak-kanak somalia tauuuu....

so far oklah..tp aku pening weh kalo notes in english tp ajaran dalam bahase rojak yang lebihnye bahasa melayu.....arrrrrrrggggggggghhhhhhhhhh..fening la weh....demit..

kerenah manusia..ade sorang sungguh la jejake ampang dengan baju ala2 dato' k dengan collar naik atas dan berambut pacak kaler feeling best..arrgghhh...

lagi sorang aku lagi tekanan sbb muke dan gaya sebijik seperti ex bf aku punye ex gf yang begitu membuatkan aku rase seperti ingin langgar reverse langgar reverse...yes aku kejam..

kesimpulannye..aku seronok..tp aku terlupa betapa letihnye jadik pelajar..jadi aku memerlukan personal tutor..

teacher teteh..sudikah yu menjadi personal tutor ai..wawawawawawawaw....

4 comments:

Anonymous said...

ai jadi personal tutor u? tapi kita barter la... i tutor u, u tutor i yang itu itu la...

hint: iklan superpower!

muahahahahahha

>:)

loves, teteh

Dark @ng3L said...

wawawaw...mulehhhhhhhhh..oo..nk chinese new year dh yeeeeeeeeeee

shidot said...

best x pen kaler2 ko..upload sket nota kaler2 ko..meh aku bg markah..

Dark @ng3L said...

dot..okeng..nnt ai hapdet nota kaler kaler okkkkkk....

peta minda lagi tau..