Monday, December 14, 2009

Al-fatihah

yes it took me nearly 4 days to post anything about this..looking at the situation happen to my bestie..

im not great in dealing death...aku bukan jenis yg pandai memberi kate-kate hikmah hebat yg dapat menyentuh hati dan naluri orang lain..aku hanye boleh buat orang lain gembira..aku hanye boleh boleh membuatkan orang melupakan kesedihannya seketika..

yayang...it's a great test for your family..it means dat Dia sayang sangat ngan Pipah sampai Dia beri ujian sebegini rupa..Dia tau Pipah kuat..Dia takkan beri ujian pada hamba yang tak boleh menghadapi ujianNya

its..aku tak reti la yang...pape pown...ko take care..pelot pelot Pipah untuk aku ye..dan pelot pelot untuk ko jugak..malam satgi lepaih hang dah posing ai call...take care yayang...

0 comments: