Tuesday, October 20, 2009

birthday birthday

ye..dh berkurun aku tak hapdet...there're a lot of things going on around me lately...pastu saket manjang..mende nak hapdet nye....

yes my birthday was earlier tis month...nothing special..just a small celebration...tp standard la kan...haruslah haf pressie from my parentssss..

actually..my birthday present i dh beli time bulan puase..but knowing my parents..dorang sorok dulu..time birthday baru boleh pakai..my mummy n my sis dah kasik da pressies one week before my birthday..

so from my dad adalahhhhhhhh...

ngehehhehe...knape comforter set..sbb my mom dh kasik adiah mahal...so..memandangkan anaknye yang demanding nie nk 2 adiah...soo....

from my mum...

wah chan mariiiiiiii......aku pilih sendiri..aku bayar dulu..sbb promotion nk abeh..terpakse la bayar dulu..kang promotion abeh cane nk dapat murah...

yang bawah nie satu from my mummy n satu from my sis.....




oppsss...sile abaikan jari jemari berkedut tue...biaselah nenek nenek memang begitu...

n..of course..it will not complete without flowers from my mum....






dan abaikan juga muke berminyak itu sebabnye berkejaran daripada pagi anta kete servis - brekfes kat sg besi - blk umah - amik kete servis - install antivirus kat ofc - blk umah

party birthday..? nnt bile aku rajen..aku hapdet ye....ngehehhehe...

3 comments:

Diana Ishak said...

happy birthday beb.

btw, aku hari tu buat treatment rambut kat salon biasa aku, dia guna Shiseido, so far aku guna Shiseido ni ok. Tapi harga dia makin ridiculous la. Ko tau tak mana2 brand yang ok? Kerastase tu ok ke?

shidot said...

2 cincin da ada..cincin yg SATU tu ble lagi..heheheh

Dark @ng3L said...

cik epal..time kasehhhhhh..try redken...tp jgn beli kat saloon..beli kt sg wang..

dot...tue bukan jawapan drpd aku ye cik....