Saturday, September 19, 2009

Rambut Baru

ha...nie ha..gambar rambutnye...

nie time aku nk gie sahur tadi kat Concorde ngan family..

actually..aku malas nk blog ari nie..sebabnye tadi cam semangat..pastu tetibe tak semangat atas sebab sebab yang aku takleh nk citer kat sini...


nie time kat concorde..aku tatau la apsal ade mamat waiter manjang la nk bercakap ngan aku..sahur concorde ari nie ade steam boat skali..tp kitorang cam tamau sbb nnt kenyang sangat..pastu seboklah ngekor montot aku tanye nk steam boat tak..nak steam boat tak..eeii..tolong la jgn memekak tepi telinge aku..tp disebabkan aku angin baik..aku ckp lek lok..


pastu elok jerk lepas aku cam whoring sengsorang..die datang lagi..tanye..."awk nk saye amik kan gambar ke"...WTF...........tolongla jgn kaco aku..tp die pandai..datang kat table bile parents aku tadek...alaaaaaaaa..tolong la weh..umo aku dh nak dokek 30 dh nie..tak payahla nk ayat begitu..tak jalan laaaaaaaaaa.....

gambar dibawah tiada kene mengene ngan entri...sedang menunggu angin orang lain elok sebelum die request nk view webcam aku..tp nie dh nk kol 4..angin die tak elok elok lagi..

sabar diella..sabar...

P/s: aku dh nampak anak bulan dan period pain menggile sejak petang..nie dh elok sket...tp disebabkan orang lain sedih..aku pun turut sedih..dan aku rase seperti mau muntah...boleh gitu?

0 comments: