Wednesday, August 19, 2009

Ultrasound Treatment

ha..remember my jatuh n kaki bengkak...

for these few days, aku rase kengkadang sakit cam kene cucuk pin..kengkadang rase cam lutut aku lock dgn sendirinye..jadinye..aku pown amik lah initiative gie blk klinik tu nk tanye apsal kaki aku gini...

*lutut ok..mau pakai lama nieeeeeeee....

kate puan Dr. aku nye tisu kat lutut maseh bengkak.jadinye...perkare diharamkan adalah wedges kesayangan ku itu dan menari...i was like..

hello..aku hari hari menari eksesais dlm bilik ok...ape giler tak kasik aku menari..arrgghhh..tekanan jiwa aku...sialan la weh...

dan aku jugak terpakse wat ultrasound treatment untuk 3 hari berturut-turut..cis..cis cis....

sebelum die wat treatment tu..die letakkan ice pack kat kaki aku nie..kenelah aku dok diam2...


baldiful sungguh....pastu bile misi wat ultrasound takkan aku nk amik gambo..malulah aiiiiiiii...cheh..tetibe muncul pemalu..

pastu..haruslah aku nganto dulu makanan ke adik kici kat ofc dan aku pulang ke rumah...pulang ke...??

pulang tak pulang sangat la kannnnnn..sampai umah kol 7 mlm gaks...wakkaakkaka....

mak...duit pliss....dr suh beli kasut baru...wawawaw..

esok pakai slipar la kannn...

0 comments: