Friday, August 21, 2009

akhirnyaaaaaaaaaa

setelah berbulan bulan aku tak cuci kete...akhirnya...aku berjaya memaksa diri sendiri membawa ke car wash..

ye sy memang sungguh pemalas nk anta kete gie car wash..because i'm just damn lazy to wait alone..walaupun telah beberape kali..beberape orang mengvolunteer kan diri nemankan aku basuh kete...*padehal 3-4 orang jer dah pakai perkataan beberapa..Over ko pompuan...

semalam aku pegi lepas theraphy kaki..saje jerk lalu dpn car wash..skali ade sat kete jerk..apa lageeyy...aku trus lah menuju masuk...


aku rase mamat nie musti menyumpah seranah.."kete dh berkeladak baru reti nk anta kete gie basuh..dasar perempuan"

wakakkaka.......



time nie aku mmg dh tak sabar nk nengok betape bersihnye kete aku nnt..wawawawaw...

tp aku hanye sempat nangkap 2 kiping gambar nie jerk..sbbnye..lepas tu aku bz men mata ngan budak kecik kepunyaan tuan punya kereta yg tgh basuh lagi satu..aku tatau la mak die ker..nenek die...yg aku tau..budak kecik tu chomel...chomel ok budak tue..aku kecikkan mate kat die...die kecikkan mate die kat aku..mcm die wat tarik attention aku..panjat kusi...turun naik kusi..sampai nk terjatuh dh...tp muke die menten jerk..

gambar die aku tak tangkap ler plak..kang orang ckp aku nk ngorat budak umo 2-3 tahun kan...giler ke ape...

dan gambar kete juge tak sempat tangkap sbb time tue aku tgh ckp tipon rasenye...wawaw..

lepas cuci kete..barulah sedar rupenye tayar blakang agak kebocoran gitu...ingatkan nk isi angin jerk...calling sane sini *sebab acik nie tak reti isi angin yo..orang yg aku tipon suh aku pakai mengisi angin yg br...die kate yg lame aku tak reti gune...cibai sungguh kan stetmen itu..

kene plak kat area umah aku sume ol skool nye tempat isi angin..aku pulanglah dulu..

br dok umah 30menet aku kene gie amik mem..pas amik mem aku trus la ke kedai tayar..sebabnye sepatutnye mlm smlm aku nak kuar..tu yg tak dan-dan nk settlekan jugak...

ku ingat kene tampal..rupeny kene tuka 2 tayar blakang..........bocor tengah n tepi..terbang rm300..*seb bek direimburse blk..lalallalala

*mlm tak jadik kuar..sedih..

4 comments:

Mrs. Alexis said...

Ish Ish Ish... komen satu2 dulu

1. Saya basuh kereta setiap minggu, if tidak akan rasa bersalah sangat

2. Tukar tayar kereta eh, 300 jer kan kan kan?? Saya telah ke workshop dalam bukan ini saja sebanyak dua kali yang mengakibatkan kekurangan 1k dalam account bank, tp tak per boleh claim :)

3. Tak keluar malam dan sedih?? Saya dah bertahun lama tak keluar malam, lagi sangat sedih :(

Sekian..... buat macam comment board sendiri

Hai laling

Dark @ng3L said...

darling..

macammane nk dpt will power untuk mencuci kereta minggu...need help..

knape ngan kereta sampai kurang 1k?

datang KL kite kuar malam karaoke sampai lebam..? mau? u oredy haf my number dearie

Mrs. Alexis said...

Wah.. sangat menarik. I got ur no nanti kita date eh eh eh

I baru selesai berbuka puasa :)

Dark @ng3L said...

laling..

nak date.............yay!!