Saturday, July 11, 2009

::IJN::

rabu lepas..apak aku ade angiogram kat IJN..pepagi bute dh sampai sane..sb appointment card sampai suh sampai kol 7.30 pagi..sampai sampai die kate kene masuk wad sebab Day Care penuh..hmm..masuklah wad...

sesambil tue..aku tangkap la gambo..

::Konfius tak sape yang sakit sebenarnye::



dan jugeeeeeeeee.................


ni lagi konfius kannnnnnn..nie sebenarnye parents aku dah kebosanan..ditambah pule katil2 lain yang bising..dorang pegilah nengok tivi..dan aku apa lagiiiiiii...tidurlah kat katil tue..wawawaw...drpd kol 11pagi sampai kol 1 aku tido..

kitorang siap leh lunch pe bagai..tak jugak dorang tolak gie angiogram...sudahnye kol 5 petang baru bapak aku buat..kesahnye..dorang settlekan dulu yg dok dlm Day Care tue..yang bapak aku dah tercampak dalam wad nie..dorang lupe dan tunggu giliran seperti in-patient...hanginla aku kannnnnnnnnn...kesian ok...orang tu tak mkn drpd 10mlm da nite before..

kesimpulannye..alhamdullilah...die just tiup jerk..tiup ape korang jangan tanye...tak reti aku nk explain..

kene lah apak aku tu tido smlm kan IJN..anyway..thanks for all da wishes, messages & phone calls...really really appreciate it..thanks people..mwahh

2 comments:

Anonymous said...

seriously boobs u besar. ;)

Anonymous said...

hello..boleh i dapatkan ym u? if yes u can tell me here ok? thanx. really appreciate it.