Wednesday, July 1, 2009

::Gaji Aku::

aku nie sungguh la sangat kasihan ari ini..sebabnye duit aku tinggal lapanposen dan gaji aku tak masuk lagi..arrgghhh...

tp aku lagi kasihan ex2 opismate aku yang mendapat hanya separuh sahaja gaji sejak dua bulan lepas..pastu kete kene tarik lagi..pastu betulkan kete bapak lagi...wawaw..sapekah itu..wawaw....

kire aku lagi beruntung lah ye..tp aku kene beli file untuk anta document kat client nie..arrgghh..mane nk gie melawati lagi nk beli file...sape tau kedai stationeries terdekat area umah aku aa..?? huhuhuh...

semalam aku seperti biase melepet umah mummy dulu before amik mem beso..kesian plak aku nengok adiks edare aku tue...die tgh carik keje lain...cane nk apply keje kat spital aa..? qualification die physiotherapist...ari tue dh apply kat IJN n spital Sunway..

kalo nk apply utk spital KPJ bagaimana ye? hmm...dah ler die nk kawen awl tahun depan..

eh..sebenarnye entri nie untuk aku ngamuk-ngamuk dengan kondisi aku yang sangat kesian nie..tetibe aku rase kondisi orang lain lebih kesian..takpelah..

kepade orang dh masuk gaji tp kene keje mlm nie..esok BK leh..? ke yu nak pegi BK hartamas yg yk awek hot memakai seksi*bak kate kawan yu itu..

::out::

1 comments:

Mrs. Alexis said...

Kesian u, tapi kesian lagi kat I...erm jom lah kesian kat sesama kita :(