Tuesday, July 21, 2009

adeh..*editted with pictures

korang tau tak perasaan pabila dua dua saket...gf n bf saket..sape nk layan sape weh...sorang saket lidah n pale..sorang lagi..bermula begini..


drpd mlm semalam aku dah saket mate..mate gatal..berair dan merah merah...pagi nie bgn jerk mate aku seperti kene tumbuk sebelah..sepet..aku pegi jugak ofc..masuk jerk ofc..aku dihalau balik oleh tema aku..suh aku gie klinik..

sedang aku bertit tot tit tot menuju ke kereta...tali blakang 4 inch wedges aku tercabut lalu tersangkut di kasut sebelah..mau nye tak tersembam aku nieeeeeeeeeeee................*seb bek ade mat saleh tolong angkatkan aku...wawaw...terkedek kedeklah mat salah tue kutipkan segale barang barang dan fail fail aku..* ye aku membawe pulang file kerja..tak padan dgn mate saket..

ko bayangkan aku jatuh melutut n tangan tersagat kat jln tar...lutut bengkak n luka...tangan memang tersagat merah berdarah bagai..nk pusing stering macam nk mati ok...n da best part..ape korang rase terjatuh sambil memakai korset...senak okkkkkkkkk...

dah dah..nak pegi berehat..dr kate ubat nie ngantuk..tp pasal pe aku tak ngantuk nie...aku nk post gambar tapi masalahnye takleh bluetooth ke laptop plak..bikin panas jerkkkkkkkkk

Editted....Ini gambar nyaaaaa




nampak tadeklah saket sgt kan....tp aku jerk yg tau...alhamdullilah..arini ok sket...wawawaw...kene beli kasut baru nie nampaknye..opssss

2 comments:

Mrs. Alexis said...

Be xtra careful next time kay, and mat salleh tu hensem tak?

RhyZe said...

haiyomaa... lama x singgah blog2 kengkawan... time cuti ni jelaa rajen skit.. ape dah jdi ngan tangan n kaki skrang? dah sembuh? n windulaa plak nak tgk korang duo orang (diella n shidot).. bla ley jumpa lagi wehh....