Friday, June 26, 2009

::Kerenah Perempuan yang Aku Tak Faham::

*entri manusia PMS yg nak provoke orang lain

kadang kadang aku aneh dengan sikap kaum aku sendiri..ye..kaum perempuan nie sememangnye emotional bila bercakap dan melakukan sesuatu perkara..tipulah kalo aku cakap aku nie orangnya aku tak emotional..emotional lah jugak kalo exgftapahambahaseorgdhmoveontpmintaktiketavril...
*wawawawaw

tapi kadang kadang kenelah jage kata-kata bila bercakap..dan perbuatan tue kene jage...sbb walaupun ko kate lain..tp ko bukan bende yg membawa maksud yg agak lain..kan ke aneh tu..

move on kah kau kalau teman lelaki sekarang dan teman lelaki dulu sibuk berborak tp kau menjauhkan diri..padehal elok jer tadi ko dok sebelah boifren ko..kalo betul dh move on..haruslah ikut berborak jugak kan..sesalunye yg blom move on lagi cam terdiam seribu bahase kan...ke ai salah konsep...?

kalo bercakap silalah berhati hati..janganlah mengeluarkan statement statement aneh seperti..ha biarkan tuhan jauhkan kan kitorang..biar die rindu..memang betul die akan rindu..tapi ko tak sakit otak kalu jauh...jangan komplen bila dah jauh jauh..bukan dulu kau yang mintak untuk berjauhan supaya si dia lebih menghargai..

tu yang kadang kadang aku tak paham manusia nie..bila tuhan tak bagi..marah..bila tuhan dah bagi bising pula..tu lah dia..melayu mudah lupa..

maaf..kalau aku salah konsep atau ada yang terasa..sebab kadang kadang aku amat aneh dengan kaum kaum perempuan..

aku pown ade jerk menjadi emotional tak tentu hala..tp tidaklah mengganggu kehidupan orang lain yang telah move on..wawawawawa...

0 comments: