Monday, June 15, 2009

::Drag Me To Hell::

setelah berkurun lamanya aku tak hapdet..meh ler aku hapdet...hapdet hapet ari ni dan selepas ini adalah hapdet ke belakang..ngehehhe..pemalas kan..nak hapdet dulu..meh aku hapdet...wawawaw

tadi aku dibawa berjalan-jalan ke OU..plan asal ke OU sebab aku ade agenda penting yg perlu diselesaikan..dah alang alang tue...kami menonton wayang...

memule aku nk menonton Night At The Museum 2, tetapi showtimenye selling fast sampai show kol 6.30 petang..malas aa aku..lepas tue encik ingin menonton Terminator Salvation, dah sampai depan kaunter..nengok seat dah tinggal yg depan depan jerk...sudahnye aku cakap aku nak nengok Drag Me To Hell.

hhm...about this movie...1st of all..sound system die best..sound system die yg membuatkan aku terkejot melompat lompat...oklah..kalo aku terkejot itu adalah normal..tp kalo lelaki ganas pown melompat...maknenye..memang terkejot ler kan..wawawaw

its about da loan executive mengreject application an old woman for a 3rd extension..jadiknye..umah pompuan tua dh nk kene lelong ler ngan bank tue...and pompuan tua tersebut sanggup dah nak begging dat woman for dat extension..tp minah tu panggil security...*tp sape tak panggil security kalo ko dh pepegang skirt aku kan..wawawaw...

kirenye pompuan nie kene curse la ngan pompuan tua tue...kesudahannye..korang nengok sendiri lah...

ade elemen2 klakar seram la kan...dan ade juge elemen yg sgt gross ye...seperti air liur yg melimpah ruah...geli okkkkkkkkkkkk.....

tp aku kasik 3.5 out of 5 for this movie..sebabnye..pade aku..so-so jerk....even tho sound system die best...

2 comments:

Diana Ishak said...

aku lagi rela tgk cerita terkejut kejut mcm ni dr ngadap terminator.

Adam Kulim said...

best ker..mcm tak best jer tgk..sebab ending dia tu..hehe