Friday, May 1, 2009

One In A Miliion

dulu..aku sangat menyampha ngan mamat nie




mane aku tak menyampah weh..nyanyi sume lagu cam nak nangis..nyanyi balik lagu Allahyarham Sudirman Balik Kampung pown cam nangis..muke cam mintak pelempang jerk aku rase..sampai ex housemate aku kat UNITEN pown kene bahan kaw kaw sbb die adelah die hard fan Tomok nie..

tp..sejak kebelakangan nie..sejak aku menonton One In A Million Season 3...aku kagum..die bukan lagi Tomok yang sengau..giler best weh suare die...actually aku dah perasaan dalam 2-3 tahun lepas sbb die wat opening untuk Showcase Ungu...die nyanyi lagu Muse..sedap dh time tue...

tp bile aku ikut perkembangan die kat OIAM minggu ke minggu..serius aku kagum wehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...ini membuktikan..walaupun sore kau sengau tahap kataknye sengau...kau tetap boleh berubah kalo ko usaha...

dan even tho mlm nie rezekinya hampir tiada...alhamdullilah..tuhan tolong jugak perjalanan mamak bername Shah Inderawan nie...

Nana..aku nok joing gok ah na jadi fan Tomok..leh dok...


inilah hasilnya sekaranggggggggggggggggg

2 comments:

Mrs. Alexis said...

Tu lah, the older dah cakap jangan menyampah atau benci nanti last2 jadi sayang, kan dah kena da tu :p

shidot said...

beb, rumah aku jln mawarsari gegar mlm tue..sbb anak2 pakcik samsuidn menjerit x ingat dunia ble tomok menang!! haha d best part mak aku sediakn budget utk vote tomok...sgt2 hepi..ayang siap crk gmbo ms dolu2 dia sanggup p raya umah tomok..hahhaha