Saturday, April 18, 2009

Road To Abbey

hari tu aku dengar carta indon ape ntah kat radio..mase die tgh recap carta tue..die ade sebut lagu Falling in Love oleh J-Rocks di tangga ke berape ntah dalam carta tue..trus aku pinggggggggggg..*mentol kuar atas pale..

Lagu nie aku tak penah dengar..jadinye mesti dorang ade album baru kan...aku carik bagai nk mati..adelah jumpe single die tue..live...aku carik adakah dorag ade album..jumpe lah satu site nie..ckp album dh kluar..

merate rate aku carik...sampai aku tipon orang aneh-aneh..memule aku malas nk suruh abg teksapot carikkan..sebab lagu J-Rock bukan dalam bidang kuasa die..tp bile dh meroyan sangat...die carik..

tak lame die carik..tak sampai setengah jam pown..trus die kasik aku Road To Abbey

ya rabbi...sukenye akuuuuuuu...ok..about the album..



from wat I've read...album nie dirakamkan di Abbey Studio..its a mini album..just ade 5 lagu sahaja...lagu-lagunya adalah

01. Road To Abbey
02. Fallin’ In Love (Indonesian Version)
03. Hanya Aku
04. Meraih Mimpi
05. Fallin’ In Love (English Version)

first song hanyelah gorengan gitar yang sikit sikit bunyi seperti rentak lagu di dlm album sebelum nie..but I can't remember what song..wawawaw...

Fallin' In Love single yg diketengahkan oleh kumpulan ini..not bad...sukelah.*ade ker lagu J-Rocks aku tak suke..??

Lagu ketiga aku sangat jatuh chenta..especially da chorus...sangat sangat best weh..

Meraih Mimpi lagu menaikkan semangat dan best jugak..

kesimpulannye kalo aku ulang mini album nie satu hari pown aku leh senyum...

Terima kasih kepada bulan yang memperkenalkan aku kumpulan J-Rocks di kala aku kesedihan dahulu kala...

0 comments: