Sunday, March 1, 2009

::Jalan-Jalan::

hari sabtu adalah hari jalan-jalan...at first plannye adalah pagi ke jalan TAR sebab nak beli barang untuk mak aku..pastu deting sane sini dan bergegas pule ke rumah Hana untuk aktiviti makan-makan...

tp malam Jumaat pakcikku itu tidak sehat...dan membawa pulak ke kondisi kurang bagus pada pagi sabtu...rancangan asal untuk ke Jalan TAr aku batalkan sebab malas nk pegi sorang2. kemudian Hana plak tipon paip umah bocor ke pecah yang mengakibatkan umah nya itu banjir..jadi aktiviti makan-makan postpone minggu depan...

selepas msg encik..die cam sehat pule untuk aktiviti jalan jalan hari sabtu..lepas zohor aku bersiap lah menunggu tekci datang depan umah..oppsss...

onda way to KLCC wat pit stop pule..



sebenarnye nak tangkap gambo lebih chumel..tp ade pak guard kat depan Great Eastern Mall tue...aku segan..wawawawaw...tetibe pandai segan..muahahahha...

selepas itu kami pown menuju ke KLCC...sampai sampai carik makan dulu sebabnye aku lom makan agi..tak makan banyak pown..Mee Wantan jerk...jalan jalan..gelak gelak..smlm aku sugar high...asik goyang montot merate rate..wakakkakaka....ntah apsal hyper sangat ntah smlm...

lepas dah jalan sane sini...tetibe aku nak minum petang...disebabkan drpd aku teringin minum kat The Apartment...melepet lah kami di situ...

aku Order Jasmine Green Tea & Strawberry Peach Pavlova..n die order Lemonade..pade aku sangat tak best..Lemonade sampai ade kesan lipstick orang kat glass tue...tuka mintak lain...green tea aku tue biase jerlah rase die..nothing to complain...but da Pavlova...Omigod..rase hanyir okkkkkkkkkkkkkkkkkkk......

tetap takleh lawan Berrylicious Chocolate Pavlova kat Delicious...hmmm...

.
::Tapi tetap sempat posing::

wawawaw...sesudah berjalan dan membeli belah...kami ke Pavilion pule...untuk membeli barang dan dinner..lepas tue pegi mane..? balik la weh...dah kol 9.30 mlm dah time tue...wawawawaw

0 comments: