Friday, March 13, 2009

::Dosa Kering Pagi Jumaat::

angin aku tak elok sejak semalam...pegi keje..parking tempat biase..

hujan..aku tak pakai payung..malas..biar aku redah ujan..

nk lintas jalan..aku pakai laluan pejalan kaki nak lintas..bile lampu isyarat ijau untuk pejalan kaki..aku baru nak melintas..aku nampak kembara nie sungguh laju..padehal aku dah tengah jalan..nasib baik die sempat brek apabila kretanya hanya 10cm daripada badan aku..

lalu makcik bawak kembara itu free pagi pagi dah menatap middle finger daripada aku..

weh celake...lampu isyarat ko merah kan..lampu pejalan kaki ijau kan..yang ko nak jalan jugak pahal...buta? kalo ko langgar lampu isyarat time orang tadek aku tak kesah...masalah nye aku dan ade orang lain tengah jalan kan kat situ...aku tak tendang kembara makcik tue dah cukup bagus..

aku dapat dosa kering pagi jumaat..dah dah..nak semayang zohor..kemudian nak ke jalan tar menaiki lrt...semoga tidak ujan...

2 comments:

Mrs. Alexis said...

Dear.. thank God u selamat.. Nanti I tlg marah mak cik tu kay

Dark @ng3L said...

n...
hikhikhikhikhik..
makcik tu pown dah lepas ke mane-mane..
thanks for da tots tho..