Wednesday, January 28, 2009

::Jalan-Jalan Raya Cine::

semalam kami jalan jalan...mule2 jalan2 carik conditioner walaupun aku rase majority kedai tutup sebab kedai conditioner aku memang kedai cino kan...tapi redah sajork..memang nan ado...malap jerk shopping complex itu..pastu..bergegas pule carik mouse..banyak jugaklah kedai yang tutup..

jumpe juge di kedai atas skali..mouse dan juge dvd yang dipesan oleh rakan dia...lepas itu kami jalan jalan...nun jauh hampir ke ujung jalan..sempat juga snappy snap di sana sini...

meneruskan misi carik conditioner..masuk bodyshop...aku sudah terguda sket..sbb murah jerk...tp aku jalan jalan lagi sebab aku ade nampak kedai dekat bawah di tengah tengah laluan jalan di komplek situ sungguh menarik..warna warni sungguh..tp encik tak bagi..katenye tak berbaloi..sebab aku nak beli just replacement sementare aku nk dapatkan conditioner biase aku...bek beli yg bodyshop tue...

masuk balik bodyshop...dan aku rembat ini...




skali ade orang tue mau ini...jadinye..rembat lah skali..



setelah jalan jalan..makan dan makan lagi...kami pun pulang sebab letih dan aku mau membawa bunda ke KLCC pule..wawawa

2 comments:

Radin Hairi said...

wahh..hensemnye barang for men tuuuu :P

Dark @ng3L said...

khiels takmo ker???