Thursday, December 4, 2008

::selamat pagi::

pepagi di opis...ari nie aku sampai awl..before 7 dah sampai..sebabnye mak aku bgn awl..pak ajis menebas lalang kat mane ntah ari nie..tatau aku..yang aku tau ade golf tournament untuk kekanak tua sekolah sekolah bestler kononnye seperti V.I, St George, King Edward (sekolah bapak aku nie)..itu jerk aku sebut ari nie..siap pak ajis sponsor suar n baju bagai..sampaikan ari tue aku ingatkan kitorang dh nk jadik wholesaler pakaian..upenye untuk tournament..

kengkadang aku pelik ngan lelaki nie..aku amik contoh bapak aku..kalo aku demam..jangan la ko nk keluar keluar..nak makan bende ngengarut..sesia kene maki tak pasal jerk kan...wah..tp die dengan ade slipdisk (yeker eja gini)..saket itu ini bagai..seronok suka ria pegi menebas rumput kat padang golf ye...pastu sebok gie terapi..tak tahan saket..aku ngan mak aku jugak tolong tengokkan...

die dah gitu nak angkat bebende berat..aku nk angkat sekotak besar penuh baju pown kene marah ok....mane anaknye tak lembik..agaknye kalo die tau kat opis lame dulu aku mengangkut monitor..cpu..notebook lock 2 plastik penuh..agaknye die dah maki dh bos aku tue..

seb bek aku dpt bf penyayang..kalo dpt relationship cam aku yang jadi laki lagi parah..been there..done that...

sebenarnye ini adalah entri tak puas ati ngan bapak sendiri sbb menebas rumput di kala pinggang baru nk baek..dh dh..nk sambung keje..jap agi nk kasut kat tukang kasut..tapak tertanggal...wakakkaakka

0 comments: