Monday, December 1, 2008

::Jalan Jalan Hari Isnin::

semalam kami jalan-jalan..untuk make up time yang akan tidak berjumpaan selame pat hari kerna preparation encik untuk hal seri paduka baginda..jadinye..kami makan di sini....

oh sungguh kenyang...

jangan ditanye ape yang aku makan...ebab mampos aku tak hengat..wawawaw..yang aku hengat hanyelah..beef chilli cheese fries..hikhikhik..makan bagai nk senak poyot...sampai terduduk buat beberapa ketika di Carl's Jr. itu..

selepas itu hanyalah jalan-jalan di pavilion tanpa arah tujuan...macam nk beli kasut..tapi tadek yang bebetul murah...nak beli adiah orang kawen pown..tadek yang bebetul menarek perhatian aku..huhuhuhu...

tengah jalan jalan tetibe aku nampak aweks aweks berpakaian yang sungguh ebat..

nie jerk yang aku sempat tangkap..ade lagi yang tantek tantek..tp dorang dh jalan kedepan..n knowing me yang lembap ini..haruslah tak dapat tangkap kann...byk yang tantek tantek ok..almaklumler..nk kismes kan..


pastu aku disuruh plak tangkap gambo...tp kan..


knape aku rase badan aku besar ditempat tak sepatutnye...ah dem..tak suke

0 comments: